یکهزار و 200 بسته معیشتی با مشارکت کانون های مساجد در میان سفره نیازمندان قرار گرفت
يکهزار و 200 بسته معيشتي با مشارکت کانون هاي مساجد در ميان سفره نيازمندان قرار گرفت
در خراسان شمالی؛

یکهزار و 200 بسته معیشتی با مشارکت کانون های مساجد در میان سفره نیازمندان قرار گرفت

نوزدهمين مرحله کمک مومنانه کانون هاي مساجد خراسان شمالي به مناسبت ايام سوگواري محرم و صفر، با توزيع بسته هاي گوشت قرباني نذري اهدايي از سوي موسسه حضرت خديجه (س) قم و برنامه تلويزيوني سمت خدا بين بيش از يک هزار خانواده نيازمند در اين استان آغاز شد.
شناسه خبر : 50490 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نوزدهمين مرحله کمک مومنانه کانون هاي مساجد خراسان شمالي همزمان با محرم محرم و ایام حزن اسارت کاروان کربلا، با توزيع بسته هاي گوشت قرباني نذري اهدايي از سوي موسسه حضرت خديجه (س) قم و برنامه تلويزيوني سمت وهمیاری و مشارکت محوری فعالان و رابطین کانون های مساجد این استان انجام گرفت.

 

این مرحله از رزمایش  مذکور، با حضور نمایندگانی از موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها در سه روستای  "فتح الله"، "باران آباد" و "حاج حسین" از توابع شهرستان مانه و سملقان  و اهداء بسته های گوشت قربانی نذری به خانواده های کم برخوردار شناسایی شده در این منطقه به طور نمادین صورت پذیرفت که مستندی از این سه روستا و محرومیت های این منطقه و همت خیرین  تهیه شد و از شبکه وم سیما پخش خواهد شد.

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان  شمالی و نیز حجت الاسلام «محمد حسن رحمانی»، امام جمعه شهر پیش قلعه همراه این رزمایش حضور داشتند.

 

«یوسفعلی گریوانی» مسئول اجرای طرح همدلانه توزیع بسته های گوشت نذری در استان خراسان شمالی در این باره توضیح داد: هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم، به همت بچه مسجدی ها  بین خانواده های نیازمند توزیع  شد که حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که در قالب طرح قربانی ماه محرم برنامه ریزی و اجرا شد.

 

گریوانی  با بیان اینکه  این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد، انجام می گیرد، توضیح داد: توزیع بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند که پیش از این توسط مدیران و فعالین کانون ها صورت گرفت.

 

وی اعلام کرد: در مراحل قبلی رزمایش فوق که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، بیش از بیست هزار و 400 خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

پایان/