امام جمعه فقید روانسر از چهره های تأثیرگذار کانون های مساجد بودند
امام جمعه فقید روانسر از چهره های تأثیرگذار کانون های مساجد بودند

امام جمعه فقید روانسر از چهره های تأثیرگذار کانون های مساجد بودند

حجت الاسلام کلات پور، با تسلیت درگذشت امام جمعه فقید شهرستان روانسر مرحوم «ملاعبدالله غفوری» از ایشان به عنوان روحانی وارسته و مروج دین و دیانت یاد کرد که نقش بسیار مهمی در رشد و پویایی کانون های مساجد داشتند.
شناسه خبر : 870820 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

حجت الاسلام «افشین کلات پور» با تسلیت درگذشت ماموستا حاج «ملاعبدالله غفوری» امام جمعه روانسر، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این عالم وارسته در طول سالیان متمادی منشأ خیر و برکت برای مردم متدین شهرستان روانسر و محور وحدت بود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به جایگاه علمی، روحانی و معنوی امام جمعه فقید شهرستان روانسر، به نقش آفرینی ایشان در اعتلای فرهنگ اسلامی و گسترش فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد به عنوان یکی از حامیان و چهره های تأثیرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد یاد کرد.

 

وی با اشاره به فعالیت های اثرگذار کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان روانسر با مدیریت فرزند خلف و شایسته ایشان «محمدبرهان غفوری» و هدایت و رهبری ایشان در جایگاه امام جمعه شهرستان و امام جماعت این کانون، اظهار کرد: مرحوم ماموستا غفوری از سال 87 با تأسیس این کانون، علاوه بر اینکه مروج دین و دیانت بودند، در جایگاه یکی از حامیان و مروجان فرهنگ و هنر اصیل اسلامی در مساجد نقشی اساسی داشتند.

 

حجت الاسلام کلات پور، ابراز کرد: امام جمعه فقید روانسر طی چندین سال متمادی همواره همراه با دیگر ائمه جمعه فعال و شاخص استان، به عنوان امام جمعه برتر و تأثیرگذار در عرصه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه شناخته شده و به واسطه خدمات ارزنده ای که به جوانان داشتند مورد تقدیر قرار گرفته اند.

 

وی با ابراز تأسف از این ضایعه، گفت: درگذشت این روحانی وارسته و مجاهد را به مردم متدین و ولایت مدار شهرستان روانسر تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال  صبر و اجر برای همه بازماندگان و رحمت واسعه الهی را برای  آن مرحوم مسئلت دارم.

 

 

پایان پیام/ 81