آثار پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان داوری شدند
آثار پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان داوری شدند

آثار پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان داوری شدند

مجید خوبی زاده گفت: امروز داوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان با حضور اساتید قرآنی برجسته جنوب کرمان برگزار شد.
شناسه خبر : 1283118 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۰۴

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز داوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان با حضور اساتید قرآنی برجسته جنوب کرمان برگزار شد.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: آثار ارائه شده توسط استاد مهدی امیری و مصطفی امیر محمدی به صورت مجازی بررسی و داوری شد.

 

 

وی یادآور شد: آثار ارائه شده در این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، مکبری، قرائت تقلیدی، اذان، قرائت تحقیق، صحت قرائت نماز، مفاهیم و استعدادیابی برگزار شد.
خوبی زاده ادامه داد: البته داوری رشته های حفظ کل و حفظ جزء ۳۰ حضوری است که تا ۱۹ مردادماه با حضور حافظان شرکت کننده انجام خواهد شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: در مجموع تعداد ۲۵۰ نفر از فعالان قرآنی جنوب کرمان در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان ثبت نام کرده و آثار خود را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کرده اند.
وی با اشاره به این که مسابقات قرآنی مدها متان در رده های سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار شد، اضافه کرد: امسال ۱۷ نفر در رشته قرائت ترتیل، ۳۰ نفر در رشته صحت قرائت نماز، ۸ نفر در رشته مکبری، ۲۳ نفر در رشته اذان، ۳ نفر در رشته قرائت تحقیق، ۱ نفر در رشته قرائت تقلیدی، ۱۱ نفر در زمینه استعدادیابی، ۲ نفر در رشته حفظ کل، یک نفر در رشته جزء ۳۰ و ۱۰۴ نفر هم در رشته مفاهیم شرکت کردند.
خوبی زاده خاطرنشان کرد: نتایج داوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در بازه زمانی ۲۵ تا ۳۰ مردادماه اعلام خواهد شد و نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: فراخوان پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان اول اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد و علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا پایان تیرماه با مراجعه به سامانه بچه های مسجد ثبت نام کردند.

پایان پیام/ 586