اعضای کانون های مساجد، از هنر نمایش در مساجد استفاده کنند
اعضاي کانون هاي مساجد، از هنر نمايش در مساجد استفاده کنند
مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

اعضای کانون های مساجد، از هنر نمایش در مساجد استفاده کنند

عالم بخش با بيان اينکه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، بايد بعد از آموزش در دوره هاي مدرسه تئاتر شبستان، از هنر نمايش در مساجد استفاده کنند، گفت: اين دوره ها قرار است اتفاقات بزرگي در هنر مساجد رقم بزنند.
شناسه خبر : 50452 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ افتتاحیه اولین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» ویژه اعضای کانون های مساجد استان تهران در رشته های بازیگری؛ نمایشنامه نویسی؛ کارگردانی و تئاتر کاغذی صبح امروز ۱۸ مردادماه در سالن شیخ مفید دانشگاه علوم و حدیث آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور حسین عالم بخش؛ مشاور هنری ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور و علی استادی؛ بازیگری؛ آرزو افشار؛ بازیگری؛ ساغر لطفی نژاد؛ تئاتر کاغذی؛ عالم بخش؛ کارگردانی؛ نیما بیگلریان؛ نمایش خلاق؛ فدایی حسین؛ نمایش نامه نویسی؛ غبیشاوی؛ بازیگری؛ سیروس کهوری نژاد؛ بازیگری از اساتید این دوره از کارگاه ها آغاز شد.

عالم بخش در ابتدای این مراسم در سخنانی با بیان اینکه با برگزاری این کارگاه ها قرار است اتفاقات بزرگی در هنر نمایش رقم بخورد؛ گفت: حضور گسترده بانوان در این دوره نشان از اتفاقات خوب دارد این در حالی اصل تربیت در دست زنان یک جامعه است.

وی با بیان اینکه هنرجویان در این دوره ۱۲ ساعته طی سه روز باید از وجود استاد بهره کافی  را ببرند؛ خاطرنشان کرد: شروع این دوره ها با وجود نگاه دقیق؛ کامل و درست حجت الاسلام والمسلمین خداداده؛ رئیس ستاد و مهدی مقدم؛ معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور قرار است اتفاقات بزرگی را در هنر در سال جاری رقم بزنند.

مشاور هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه هنر نمایش پیش قراول هنرهای دیگر مانند سرود و تجسمی و غیره در ستاد کشور شده است؛ تصریح کرد: شما اعضای کانون ها باید بعد از آموزش در مساجد خود از هنر نمایش استفاده کنید.

عالم بخش با اشاره به اضافه شدن کلاس نمایش خلاق در کارگاه های آموزشی استان تهران؛ اظهار داشت: نمایش خلاق آموزش مربی گری نمایش می باشد که چند سالی است در کشور جدی گرفته شده و نتایج خوبی را به دست آورده است.

پایان پیام/