نشست آموزشی طرح ملی «فهما» ویژه کانون های مساجد شهرستان استهبان برگزار شد
نشست آموزشی طرح ملی «فهما» ویژه کانون های مساجد شهرستان استهبان برگزار شد

نشست آموزشی طرح ملی «فهما» ویژه کانون های مساجد شهرستان استهبان برگزار شد

نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استهبان به میزبانی «مهدیه» این شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 870972 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استهبان به میزبانی «مهدیه» این شهرستان برگزار شد، «مجتبی شعائری»، در این نشست که امروز (یکشنبه 1 دی) با هماهنگی کانون فرهنگی و هنری «انصار المهدی (عج)» استهبان به عنوان رابط طرح ملی «فهما» در شهرستان برگزار شده بود، به تشریح اهداف برگزاری این طرح در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور پرداخت و گفت: در قالب این طرح ضمن بهره مندی کانون های مساجد از سرانه در برابر امتیازاتی که برای ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» کسب می کنند، مورد ارزیابی نیز قرار می گیرند.

 

رابط استانی شهرستان استهبان در طرح «فهما» در ادامه خاطرنشان کرد: همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه می تواند جایگاه استان فارس را ارتقا بخشد تا بتوانیم بودجه خوبی را برای اجرای برنامه ها جذب کنیم.

 

در ادامه نشست چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» توسط «مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و روند ثبت اعضای کانون و اخبار و آگهی ها هم توسط «مرضیه خداجو»، کارشناس رسانه و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس تشریح شد.

 

خاطرنشان می شود، در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی و توجیهی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون ها در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130