کانون فرهنگی هنری فاطمه ها میزبان مراسم بزرگداشت روز ملی جنگلبان
کانون فرهنگی هنری فاطمه ها میزبان مراسم بزرگداشت روز ملی جنگلبان

کانون فرهنگی هنری فاطمه ها میزبان مراسم بزرگداشت روز ملی جنگلبان

مهرداد بهزادی از اجرای ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی جنگلبان در کانون فاطمه ها خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهنوج اجرا شد.
شناسه خبر : 1282886 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

مهرداد بهزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اجرای ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی جنگلبان در کانون فاطمه ها خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهنوج اجرا شد.

 


کارشناس واحد آموزش و ترویج عرصه های منابع طبیعی کهنوج افزود: در قالب ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی جنگلبان پنجمین سری از کارگاه های آموزشی اطفا حریق بود که با هدف حفاظت از عرصه های منابع طبیعی برگزار شد.

 

 

وی ابراز کرد: از آنجایی که اعضای کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در طول سال با منابع طبیعی شهرستان کهنوج در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی همکاری دارند تصمیم گرفتیم ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی جنگلبان را در جمع اعضای این کانون برگزار کنیم.
بهزادی یادآور شد: تعداد ۳۰ نفر از اعضای کانون فاطمه ها که از کودک ۶ ساله تا پیرمرد ۶۰ ساله به عنوان همیاران طبیعت در حفظ محیط زیست و عرصه های منابع طبیعی با ما همکاری دارند.
کارشناس مسئول واحد آموزش و ترویج از عرصه های منابع طبیعی کهنوج اظهار کرد: در این ویژه برنامه به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر از ۲ جنگلبان افتخاری عضو کانون فاطمه ها تجلیل شد.
وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف پیشگیری، مهار و  اطفا حریق در مزارع‌ و مراتع و جنگلها، چگونگی برداشت از گیاهان دارویی و چگونگی کاشت نهال و مراقبت از آن برگزار شد.

پایان پیام/ 586