نونهالان کانون هریکنده بابل اهانت به قرآن را محکوم کردند
نونهالان کانون هریکنده بابل اهانت به قرآن را محکوم کردند

نونهالان کانون هریکنده بابل اهانت به قرآن را محکوم کردند

میرنژاد از محکومیت هتک حرمت به قرآن توسط بچه مسجدی های بابل خبر داد و گفت: نونهالان کانون هریکنده بابل اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
شناسه خبر : 1282608 تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

محمدعلی میرنژاد- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هریکنده بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی و هدایت ماست و کسانی که به قرآن کریم اهانت کردند، از انسانیت و آزادی بی بهره اند و فقط نام آن را یدک می کشند.

 

 

وی افزود: قرآن نور است و هیچگاه خاموش نمی‌شود و لذا اهانت به این کتاب مقدس را به شدت محکوم کرد و خواستار اتحاد جامعه اسلامی در برابر دشمنان شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هریکنده بابل یادآور شد: در پی اهانت به قرآن، نوگلان هریکنده با ابراز علاقه و در دست گرفتن قرآن این اقدام شنیع را محکوم کردند.

میرنژاد با بیان اینکه این حرکت نامعقول، مغایر با فطرت انسانی و حقوق بشر است؛ خاطر نشان کرد: متاسفانه همه آنانی که دم از حقوق بشر و آزادی می زنند، این آزادی ها را نادیده می گیرند و به راحتی به ادیان توهین و اهانت می کنند و جهان در برابر این ناملایمتی ها سکوت اختیار می کند که با این حرکت دفاع از حقوق بشر را سوال می برد.

 

 

وی یادآور شد: توهین به مقدسات اسلامی، مغایر با همه فاکتورهای انسانیت است و در واقع این افراد، قرآن را مانع حرکات ناشایست و بی بندوباری خود می دانند، در حالیکه قرآن مایه شرافت و بزرگی و عزت ماست و جانانه و همه جانبه از آن حمایت می کنیم.

پایان پیام/ 175