اثرگذاری محتوایی کانون های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی
اثرگذاري محتوايي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در فضاي مجازي
استاندار البرز تاکید کرد:

اثرگذاری محتوایی کانون های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی

عبداللهي در نشست با مديران منتخب کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز، گفت: حضور فعال کانون هاي مساجد در توليد محتواي فضاي مجازي که محل جولان دشمن است، با رويکرد و برنامه هاي مدبرانه، به طور قطع موثر خواهد بود.
شناسه خبر : 50342 تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، مجتبی عبداللهی در نشست با مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که یکشنبه (۱۵ مردادماه) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت احیای جایگاه فرهنگی مساجد در محله ها تاکید کرد و افزود: با توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) کرسی ها، مسابقات و کلاس های قرآن در مساجد استان باید پویا تر شوند.

 

وی ادامه داد: کار کردن و فعالیت در مساجد یک توفیق الهی است از این رو باید این فرصت را مغتنم دانست و مساجد را بعنوان محلی برای اجتماعات محله و بویژه جوانان، مهیا ساخت.

 

عبداللهی گفت: همواره مساجد، مامن و نقطه آرامش مردم بوده و به یاد داریم که کانون حرکت های فرهنگی، اجتماعی، دینی و فعالیت های مختلف در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی افزود: رسیدگی به مساجد و حضور دائم ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی، تاثیر بسزایی در حضور و استقبال مردم دارد.

 

استاندار البرز گفت: بهره برداری از ظرفیت خیرین و توان شهرداری ها در رسیدگی به مساجد ضرورت دارد از این رو باید در این رابطه اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

وی افزود: اکنون که دشمنان نظام و مردم با تمام قوای رسانه ای و تبلیغاتی خود درصدد حمله به ارزش ها و آرمان های ما هستند باید با اقدامات فرهنگی منسجم و کارشناسی شده نسبت به مقابله با اهداف شوم آنها اقدام کنیم.

 

عبداللهی گفت: ۴۰۴ کانون فعال مساجد استان باید با تولید محتوایی واحد به صورت ویژه به اقدامات فرهنگی در محله ها بپردازند.

 

وی افزود: حضور فعال کانون های فرهنگی مساجد در تولید محتوای فضای مجازی که محل جولان دشمن است، با رویکرد و برنامه های مدبرانه، به طور قطع موثر خواهد بود.

 

استاندار البرز گفت: تبیین گری، امیدآفرینی، افزایش ایمان، تقویت باورهای ایرانی اسلامی و احیای جایگاه مساجد در تربیت نسل جوان، راهکارهای اساسی مقابله با دسیسه های دشمنان است.