آغاز ساخت مستند فعالیت های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری شاخص جنوب کرمان
آغاز ساخت مستند فعالیت های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری شاخص جنوب کرمان

آغاز ساخت مستند فعالیت های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری شاخص جنوب کرمان

مجید خوبی زاده گفت: مستندی از فعالیت های اوقات فراغت تابستانی ۴ کانون فرهنگی هنری شاخص جنوب کرمان ساخته می شود.
شناسه خبر : 1282285 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۴

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مستندی از فعالیت های اوقات فراغت تابستانی ۴ کانون فرهنگی هنری شاخص جنوب کرمان ساخته می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این مستند به سفارش ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تهیه می شود که ساخت آن به کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت سپرده شده است.
وی بیان کرد: شاید اغراق نباشد که اگر بگوییم تیم فیلم ساز کانون فرهنگی هنری مصباح به کارگردانی اسماعیل نیک نفس یکی از بهترین تیم های فیلم ساز مسجدی سطح کشور است چرا که پیش از این نیز برخی از فیلم های تولیدی این تیم با شرکت در جشنواره ها توانسته مقام های کشوری کسب کند.
خوبی زاده اظهار کرد: قرار است در قالب یک مستند فعالیت های شاخص اوقات فراغت ۴ کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (ص) روستای کشیت قلعه گنج، کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت، کانون فرهنگی هنری شهید درسته روستای توکل آباد کهنوج و کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه معرفی شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: این کانون های فرهنگی هنری علی رغم نبود امکانات و منابع مالی اما همچنان به صورت خودجوش و جهادی برای جذب نوجوانان و جوانان و پویایی مساجد تلاش می کنند.
وی خاطرنشان کرد: ساخت این مستند کمک می کند تا حدودی سایر کانون های مساجد سطح کشور با ظرفیت ها و فرهنگ مردمان این منطقه آشنا شوند.
خوبی زاده اضافه کرد: سفارش ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به کانون فرهنگی هنری مصباح برای ساخت این مستند بیانگر این مهم است که در جنوب کرمان علی رغم همه محرومیت ها استعدادهای درخشان در عرصه های فرهنگی و هنری وجود دارد که می توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: ساخت مستند فعالیت های اوقات فراغت تابستانی کانون های مساجد شاخص جنوب کرمان از امروز با حضور تیم فیلم ساز کانون مصباح در روستای کشیت قلعه گنج و تصویربرداری از فعالیت های کانون قائم آل محمد (ص) آغاز شد.

پایان پیام/ 586