کانون های فرهنگی هنری مساجد، نقطه عطف فعالیت فرهنگی محلات هستند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، نقطه عطف فعاليت فرهنگي محلات هستند
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

کانون های فرهنگی هنری مساجد، نقطه عطف فعالیت فرهنگی محلات هستند

حجت الاسلام والمسلمين خداداده در شوراي فرهنگ عمومي استان همدان، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، نقطه عطف محلات هستند که در بحث کتابخانه، سرود، تئاتر و ديگر مواردي که مي تواند در مسجد حضور موثر داشته باشند، فعاليت هاي خيلي خوبي دارند.
شناسه خبر : 50211 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان که امروز (شنبه، 14 مرداد) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، استاندار، مدیر کل ارشاد و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در محل سالن شهدای استانداری همدان برگزارشد، با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از اعضای ثابت شورای فرهنگ عمومی هستند، افزود: حقیقتا جایگاه مسجد در نظام توحیدی و مهندسی فکری، جایگاه بلندی است و همه دستگاه ها و نهادها به نوعی در آن حضور دارند.

 

خداداده گفت: مساجد در انحصار هیچ شخص، طایفه، قوم و قبیله ای نیست. باید در مساجد که متعلق به همگان است، مومن و مجاهد انقلابی تربیت کنیم.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد، نقطه عطف محلات هستند که در بحث کتابخانه، سرود و تئاتر و دیگر مواردی که می تواند در مسجد حضور موثر داشته باشند، فعالیت های خیلی خوبی دارند.

 

خداداده در ادامه با بیان اینکه، مسجد، پناهگاه مردم و مرکز ولایتمداری است، ادامه داد: شعار رئیس جمهور محترم و مردمی، و وزیر فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز "نهضت بازگشت مساجد" است.

 

خداداده گفت: اگر در عرصه فرهنگی به درستی فعالیت کنیم، دستمان بسته نخواهد بود که برخی نسبت به نظام و انقلاب بی مهری کنند؛ باید افرادی که مومنانه به هنر و فرهنگ نگاه می کنند، تربیت کنیم و این اتفاق خوبی است که رقم خواهد خورد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ابراز کرد: امسال مجالس اهل بیت (ع) از سال های قبل پر رونق تر بود. مسابقات و برنامه های فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز، ۲۰ درصد بیشتر از گذشته مورد استقبال قرار گرفته است. همه اینها نشانی می دهد که مردم پای این انقلاب ایستاده اند.