توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون‌های مساجد استان مرکزی
توزيع يک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرباني به همت کانون‌هاي مساجد استان مرکزي

توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون‌های مساجد استان مرکزی

انقاني گفت: يک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرباني به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي بين 60 مسجد در سطح شهر اراک به مناسبت ماه محرم توزيع مي شود.
شناسه خبر : 50210 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، گفت: این تعداد بسته گوشت به مناسبت ماه محرم با کمک خیرین از طریق برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) بین نیازمندان شهرستان اراک به همت 60 نفر از مدیران کانون های مساجد توزیع می شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: هدف از توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان و خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست اجرای طرح نذر و اهدای قربانی بوده است.

وی با بیان اینکه این طرح در استان مرکزی در چند مرحله انجام شد و در هر مرحله در شهرستان های مختلف گوشت قربانی توزیع شد، اضافه کرد: امید است با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران بتوانیم باز هم در این راستا گام برداشته و تعداد بیشتری قربانی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

به گفته انقانی؛ حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی محسوب می‌شود.