کانون های مساجد به نهاد خدمت گزار تبدیل شده اند
کانون هاي مساجد به نهاد خدمت گزار تبديل شده اند
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مطرح کرد:

کانون های مساجد به نهاد خدمت گزار تبدیل شده اند

حجت الاسلام والمسلمين خداداده گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به نهاد خدمت گزار تبديل شده اند و با ارائه طرح هاي نو در حوزه هاي مختلف به نشاط و پويايي در جامعه کمک کرده اند.
شناسه خبر : 50203 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان، امروز (شنبه، 14 مرداد) با حضور حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده در این نشست با بیان اینکه استان همدان مفاخر زیادی دارد، گفت: این مفاخر و شخصیت های فرهنگی و علمی منشا خدمات بسیاری بوده اند.

 

توجه به احیای هویت اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیار مهم است

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه با بیان اینکه تلاش برای احیای هویت اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد، برای ما بسیار مهم است، گفت: تلاش ما در راستای احیای این هویت و کارکردهای اثرگذار کانون های فرهنگی هنری است.

 

مساجد مرجع توانمندسازی برای کارهای فرهنگی هستند

وی با بیان اینکه مساجد مرجع توانمندسازی برای کارهای فرهنگی هستند، گفت: ثبت پایگاه های تابستانی و قرآنی و استفاده از فضای مراکز فرهنگی از جمله مدارس در اجرای طرح ملی «مسجد، کانون نشاط»، نمونه ای از این توانمندسازی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده به فعالیت 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور اشاره و اظهار کرد: ثبت و رصد فعالیت این کانون ها به صورت سامانه ای و به روز صورت می گیرد.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به نهاد خدمت گزار تبدیل شده اند و در حوزه های مختلف با ارائه طرح های نو به نشاط و پویایی در جامعه کمک کرده اند. ارائه طرح های نو و خلاقانه باید همیشه مورد توجه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان در ادامه این جلسه، گزارشی از فعالیت های متنوع و گسترده این ستاد و کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان ارائه داد. همچنین در ادامه، کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان به بیان دیدگاه خود در حوزه های مختلف پرداختند.