از عزاداری تا توزیع بسته حمایتی طی دهه اول محرم در طبس
از عزاداري تا توزيع بسته حمايتي طي دهه اول محرم در طبس
به همت کانون شهید اکبرزاده صورت گرفت؛

از عزاداری تا توزیع بسته حمایتی طی دهه اول محرم در طبس

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد اکبرزاده طبس گفت: طي دهه اول محرم بحث عزاداري و سياه پوشي مسجد و محله، توزيع و پخت غذاي گرم، توزيع بسته حمايتي و نذر قرباني در دستور کار کانون شهيد اکبرزاده طبس قرار گرفته بود.
شناسه خبر : 50186 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۱۲

سیدمحمد غلامی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به همت کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده برنامه های مختلفی اجرا شده است.

وی ادامه داد: اعضای این کانون همزمان با آغاز ماه محرم اقدام به سیاه پوشی و فضاسازی مسجد و محله کردند و بحث زنجیرزنی و عزاداری در دستور کار این کانون قرار گرفت.

غلامی با اشاره به توزیع غذای نذری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس بحث پخت و توزیع غذای نذری را در دستور کار خود داشته است و اکنون نیز در حال اجرای طرح چله جهت زیارت عاشورا است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس به دیگر برنامه های کانون اشاره کرد و افزود: طی دهه اول محرم بحث توزیع بسته حمایتی در سطح منطقه با کمک و مشارکت خیرین در دستور کار این کانون قرار داشته است و برنامه نذر قربانی نیز اجرا می شود.

وی در پایان بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و اهدای گل های متبرک نخل اباعبدالله الحسین(ع) به بیماران و پرسنل بیمارستان طبس نیز در عصر عاشورا در دستور کار این کانون بوده است.