رشد ۱۷ درصدی مشارکت‌ در شانزدهمین دوره از مسابقات مدهامتّان/ نتایج داوری تا 30 مرداد اعلام می‌شود
رشد ۱۷ درصدي مشارکت‌ در شانزدهمين دوره از مسابقات مدهامتّان/ نتايج داوري تا 30 مرداد اعلام مي‌شود
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور اعلام کرد:

رشد ۱۷ درصدی مشارکت‌ در شانزدهمین دوره از مسابقات مدهامتّان/ نتایج داوری تا 30 مرداد اعلام می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمين خداداده با اعلام رشد ۱۷ درصدي شرکت‌کنندگان در شانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامتّان، گفت: اعلام نتايج داوري و صدور کارنامه تا ۳۰ مرداد از طريق سامانه بچه‌هاي مسجد انجام و مرحله کشوري مسابقات نيز مهرماه برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 50164 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده» با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتّان»، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌های قرآنی مدهامتّان، ۱۸ هزار و ۴۸۹ نفر از بیش از سه هزار کانون فرهنگی هنری در رده سنی ۵ تا ۳۰ سال شرکت کرده‌اند. این حجم از مشارکت، فضای رقابتی مطلوبی را برای بچه‌های مسجد ایجاد کرده است.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: آثار این شرکت‌کنندگان در ۱۱ رشته تخصصی و با حضور و نظارت ۲۲۰ نفر از داوران برتر قرآنی در سطح کشور برای کسب رتبه‌های برتر ارزیابی می‌شوند.

 

وی از رشد ۱۷ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتّان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۵ هزار و ۷۴۳ نفر در این رقابت‌ها مشارکت داشتند اما امسال این میزان به قریب ۱۸۴۸۹ نفر افزایش یافته است. همچنین تعداد کانون های مشارکت کننده با ۸ درصد رشد نسبت به سال گذشته، ۳۳۳۸ کانون رسیده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده با اشاره به تقویم زمانی این دوره از مسابقات مدهامتّان، بیان کرد: ثبت‌نام‌ها از اردیبهشت ماه آغاز شد و تا انتهای تیرماه ادامه داشت؛ اعلام نتایج و صدور کارنامه تا ۳۰ مرداد از طریق سامانه بچه‌های مسجد انجام می‌شود. مرحله کشوری مسابقات نیز مهرماه برگزار خواهد شد.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری برای اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی حضور بچه‌های مسجد در این مسابقات، خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد درصدد است با ارتقای دانش فنی و مهارتی قرآنی شرکت کنندگان در مسابقات مدهامّتان، به مساجد به عنوان پایگاه قرآن به ویژه از طریق هنر تلاوت و صوت خوش رونق ببخشد.