بچه مسجدی ها، مستند اوقات فراغت کانون های مساجد را می سازند
بچه مسجدي ها، مستند اوقات فراغت کانون هاي مساجد را مي سازند
در خراسان شمالی؛

بچه مسجدی ها، مستند اوقات فراغت کانون های مساجد را می سازند

فيلم مستندي از فعاليت پايگاه هاي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مناطق مرزي و روستايي خراسان شمالي، به همت دو کانون "شهيد همت" و کانون "پنج تن آل عباء" شهرستان بجنورد ساخته مي شود.
شناسه خبر : 50146 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۱۰

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»،  در گفتگو با  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی ضمن اعلام این خبر، و عنوان اینکه  این مستند در قالب ویدئو پنج دقیقه ای از فعالیت های اوقات فراغت چهار کانون فرهنگی هنری استان در مناطق مرزی و محروم تهیه می شود، ادامه داد: اثر فوق، گزیده ای از اقدامات و ابتکارات کانون های "مهدی یاوران"، "شهدای پشنده"، "چشمه نور" و "عاشقان ولایت" را در شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان و مانه و سملقان به تصویر می کشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه با توضیحی کاملتر افزود: هنرمندان دو کانون پنج تن آل عباء و شهید همت بجنورد در تهیه و ساخت این مستند، حوزه فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان را  همراهی می کنند.

 

حجت الاسلام پاکدامن، در این باره از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این ستاد و کانون مجری این فیلم مستند خبر داد و گفت: اقدامات اولیه انجام شده  که پس از تایید فیلمنامه نهایی از سوی معاونت ستاد کانون های مساجد کشور،  اقدامات تکمیل کننده و انتشار فیلم مستند مذکور انجام می گیرد.  

 

وی به  بازدیدهای میدانی از فعالیت پایگاه های اوقات فراغت کانون های استان اشاره کرد و گفت: در این باره هم ابتکارات کانون ها در ایام فراغت تابستانی بررسی و منعکس می شود و هم نقاط قوت و ضعف فعالیت ها با برگزاری جلسات هم اندیشی و نشست های تخصصی فرهنگی با حضور  دو حوزه ساماندهی و حوزه فرهنگی هنری ستاد استانی با ارکان مسجد و فعالان کانون ها و نیز شورای فرهنگی مسجد ارزیابی شده و راهکارهایی برای ارتقاء کانون مسجد ارائه شود.

 

حجت الاسلام پاکدامن در خاتمه و در ادامه مطلب فوق افزود:  تاکنون نیز در شهرستان ها راز و جرگلان، اسفراین، مانه و سملقان و فاروج  و روستاهای بجنورد انجام گرفته و این بازدیدها و تعاملات ادامه خواهد داشت.

 

پایان/