برپایی نمایشگاه قرآن و عترت ویژه کودکان و نوجوانان در روستای کردر رضوی
برپايي نمايشگاه قرآن و عترت ويژه کودکان و نوجوانان در روستاي کردر رضوي
مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) شهرستان میناب خبرداد:

برپایی نمایشگاه قرآن و عترت ویژه کودکان و نوجوانان در روستای کردر رضوی

زاکري، از برپايي نمايشگاه قرآن و عترت ويژه رده سني کودک و نوجوان به همت کانون فرهنگي هنري امام المنتظر(عج) در روستاي کردر رضوي شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 50050 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

ابراهیم زاکری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت ویژه کودکان در شش محور «بازی های مفهومی»، «مسابقات معارفی»، «هنر و خلاقیت»، قصه و نمایش خلاق»، «رسانه و دیجیتال» و «واقعیت افزوده» در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه زیر نظر حجت الاسلام سعید فرخ وند مدیر شرکت دانش بنیان دین و هنر و مدرس تربیت مربی کودکان و نوجوانان برپا شده است، افزود: نمایشگاه قرآن و عترت از یکم تا 17 مردادماه جاری در روستای کردر رضوی دایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی بخش بندزرک شهرستان میناب ادامه داد: برپایی کارگاه آموزش هنر تصویر سازی ویژه دختران روستای کردر رضوی یکی دیگر از برنامه های کانون است.

 

 

زاکری گفت: مبانی هنرهای تجسمی، آموزش کاراکترسازی انسان و حیوانات و آموزش تکنیک های رنگ آمیزی ازجمله موضوعاتی است که در این کارگاه که از یکم مردادماه آغاز شده و تا 17 مرداد ادامه دارد به آن پرداخته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی نیز زیر نظر حجت الاسلام سعید فرخ وند اداره می شود، افزود: دهیاری، شورای اسلامی، هیات مذهبی امام رضا(ع)، ناحیه بسیج میناب، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، مرکز آفرینش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم و شرکت خلاق دین، هنر و رسانه پویا در برگزاری این دو برنامه با کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) همکاری می کنند.