مراسم عزاداری شب حضرت علی اکبر(ع) با حضور پدر شهید احمدی، جوان غیور مرزها
مراسم عزاداري شب حضرت علي اکبر(ع) با حضور پدر شهيد احمدي، جوان غيور مرزها
به همت بچه های کانون انصارالمهدی(عج )بجنورد؛

مراسم عزاداری شب حضرت علی اکبر(ع) با حضور پدر شهید احمدی، جوان غیور مرزها

بچه هاي کانون انصارالمهدي(عج) بجنورد در شب بزرگداشت حضرت علي اکبر(ع) ميزبان پدر شهيد «محمدمهدي احمدي» مرزبان غيور، شدند و ياد و خاطره جوان شهيدش را نيکو بزرگ داشتند.
شناسه خبر : 49903 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نوجوانان و جوانان  کانون فرهنگی هنری انصار المهدی عجل الله تعالی فرج الشریف مسجد حضرت قائم آل محمد عجل الله تعالی فرج الشریف  بجنورد، مراسم سوگواری شب هشتم ماه محرم و ایام عزای حسینی را با بزرگداشت رشادت های بی مانند جوان برومند کربلا و مرثیه خوانی در رثای حضرت علی اکبرعلیه السلام برگزار کردند.

 

این مراسم مهمانی ویژه داشت که صبر پدرانه اش را با خاطره گویی از فرزند شهیدش «محمد مهدی احمدی»، جوان غیور و مرزبان جانبرکف برای اهالی این مسجد هدیه آورده بود و  داستان مرثیه ای زیبا و گفتنی داشت.

 

بچه های این کانون نمایشگاه کوچک و شهدایی نیز به یاد رفیق شهیدشان و سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی شهدا برپا کردند و با شمع های روشن یاد آن دو والامقام را زنده و گرامی داشتند.

 

سخنرانی، مرثیه خوانی و مداحی و نیز اجرای سرود توسط گروه سرود "نسیم ولایت" کانون، دیگر برنامه  این شب و مراسم عزاداری بود که نوجوانن و جوانان پیشکش حضرت سید الشهدا علیه السلام کردند.

 

پایان/