استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری در برنامه های اوقات فراغت مساجد
استفاده از ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري در برنامه هاي اوقات فراغت مساجد
شهردار تهران اعلام کرد:

استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری در برنامه های اوقات فراغت مساجد

زاکاني درباره ميزان استفاده از ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري در برنامه هاي تابستانه شهرداري تهران در سطح مساجد، گفت: موضوع غني سازي اوقات فراغت صرفا به شهرداري تهران محدود نيست و موضوع همه دستگاه ها و نهادها هست؛ بنابراين از ظرفيت همه نهادهاي مسجدي استفاده کرديم.
شناسه خبر : 49887 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

«علیرضا زاکانی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه فعالیت های شهرداری تهران در موضوعات مختلف با محوریت مساجد انجام می شود، گفت: شهرداران مناطق و نواحی مختلف تهران این رویکرد را با جدیت کامل دنبال می کنند.

 

شهردار تهران درباره استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری در برنامه های مسجد محور شهرداری تهران، گفت: امسال 353 مسجد با همراهی دو مدرسه پیرامون هر مسجد، (در مجموع 706 مدرسه) را هدف گزاری کردیم.

 

وی اظهار کرد: ما در این هدف گزاری از طریق همه ظرفیت های موجود در دو حوزه مسجد و مدرسه، به دنبال تقویت اموراتی هستیم که موجب رشد فضائل در محلات و ایجاد شرایط پر نشاط و پر رونق در جامعه می شوند.

 

زاکانی درباره میزان استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در برنامه های تابستانه شهرداری تهران در سطح مساجد، گفت: موضوع غنی سازی اوقات فراغت صرفا به شهرداری تهران محدود نیست و موضوع همه دستگاه ها و نهادها هست؛ بنابراین از ظرفیت همه نهادهای مسجدی استفاده کردیم و همه دست به دست هم دادیم.