خدمات‌رسانی گسترده در معابر منتهی به مساجد و هیات مذهبی منطقه ۲۲
خدمات‌رسانی گسترده در معابر منتهی به مساجد و هيات مذهبی منطقه ۲۲

خدمات‌رسانی گسترده در معابر منتهی به مساجد و هیات مذهبی منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۲۲، گفت: با توجه به اینکه برخی از هیئت‌ها و مساجد سطح منطقه در ایام محرم پذیرای جمعیت بسیار هستند، خدمات‌رسانی به این مجموعه‌ها به شکل ویژه‌تری صورت می‌گیرد.
شناسه خبر : 1280554 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، در این نشست «علی‌بخشی»، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری نواحی ششگانه منطقه، همه روزه در دهه اول محرم خدمات‌رسانی قبل و پس از مراسم به همت عوامل خدمات شهری و اداره پسماند صورت می گیرد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از هیئت‌ها و مساجد سطح منطقه در ایام محرم حضور بالایی از جمعیت را در برنامه‌های مذهبی‌شان خواهند داشت؛ خدمات‌رسانی به این مجموعه‌ها به شکل ویژه‌تری صورت می گیرد و گاها نیروهای خدمات شهری در زمان برگزاری مراسم نیز در این مجموعه‌ها جهت خدمت‌رسانی مستقر می باشند.

 

علی بخشی از انجام هماهنگی‌های لازم توسط عوامل خدمات شهری منطقه در حاشیه برگزاری مراسم سوگواری و محل‌های برپایی موکب‌های فرهنگی در سطح منطقه خبر داد و گفت: در برخی از هیات‌های مذهبی این منطقه روزانه هزاران نفر شرکت می کنند که حجم خدمات رسانی را بالا می برد و به لطف خدا این خدمات‌رسانی به بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد.

پایان پیام/ 40