بچه های مسجدی با رونق مجالس حسینی، جواب برخی سلبریتی ها را دادند
بچه هاي مسجدي با رونق مجالس حسيني، جواب برخي سلبريتي ها را دادند
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون های مساجد:

بچه های مسجدی با رونق مجالس حسینی، جواب برخی سلبریتی ها را دادند

ابوالقاسم پور با بيان اينکه ما با قرآن و اهل بيت (ع) در مساجد و هيئت ها آشنا شديم، گفت: بچه هاي مسجدي با رونق مجالس حسيني، جواب برخي سلبريتي ها که مردم را به نپوشيدن لباس مشکي تشويق کردند، دادند.
شناسه خبر : 49842 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

«بهنام ابوالقاسم پور» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، که در دفتر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع فیروزآبادی شهر ری انجام شد، با بیان اینکه ما با قرآن و اهل بیت (ع) در مساجد، هیئت ها و تکیه ها آشنا شدیم، اظهار کرد: ما در همین اماکن بزرگ شدیم و به هیچ وجه اعتقادات خود را کنار نمی گذاریم.

 

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال افزود: ما از اعتقادات خود به خاطر حرف چند سلبریتی که اعتقادات چندان قوی ندارند، دست برنمی داریم. قطعا این دسته از سلبریتی ها تحت برخی از فشارها و هیجانات و احساس ها، درباره محرم و لباس مشکی صحبتی در فضای مجازی مطرح کردند.

 

وی گفت: ما در زمین فوتبال هم که بازی می کردیم، نام حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) به ما انرژی می داد. عشق و علاقه به اهل بیت (ع) در ذات ما وجود دارد. امسال بچه های مسجدی و هیئتی ها با رونق مجالس حسینی، جواب برخی از سلبریتی ها که مردم را به نپوشیدن لباس مشکی تشویق کردند، دادند.

 

ابوالقاسم پور اظهار کرد: طی چند سال اخیر که شبکه های اجتماعی در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است، خیلی ها به دروغ مطالبی را عوض کردند که به نظر می رسد در ذهن و فکر برخی از سلبریتی های ما نیز اثر گذاشته است. البته به نظر من همین افراد نیز وقتی یاد خدا و یاد امام حسین (ع) می افتند و به گذشته خود فکر کنند، دیگر از این حرف ها نخواهند زد.