بسیجیان و بچه های مسجد در خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند
بسيجيان و بچه هاي مسجد در خط مقدم مقابله با جنگ ترکيبي دشمن هستند
سردار اشتری در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک مطرح کرد:

بسیجیان و بچه های مسجد در خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند

سردار اشتري در مسجد جامع احباب الحسين(ع) اصفهانک با بيان اينکه عبور از مشکلات با اطاعت از ولي فقيه ممکن است، گفت: بسيجيان و بچه هاي مسجد و همه اهالي مساجد، در خط مقدم مقابله با جنگ ترکيبي دشمن هستند.
شناسه خبر : 49785 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سردار حسین اشتری، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سلسله نشست های جهاد تبیین که به همت پایگاه ویژه احباب الحسین (ع)، گردان عملیاتی 114 امام حسین(ع) و لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) و کانون فرهنگی هنری بنت الفاطمه (س) و مشارکت بچه های مسجد، در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک تهران برگزار شد، با ابزار خرسندی از حضور در میان اهالی این مسجد و خانواده محترم شهدا و ایثارگران، گفت: انقلاب اسلامی، مسجد محور بود و تداوم آن نیز به حضور اهالی مساجد در صحنه های مختلف و مقابله با ضد انقلاب و استکبار جهانی، وابستگی زیادی دارد.

 

سردار اشتری در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک با بیان اینکه عبور از مشکلات با اطاعت از ولی فقیه ممکن است، گفت: بسيجيان و بچه هاي مسجد و همه اهالي مساجد، در خط مقدم مقابله با جنگ ترکيبي دشمن هستند.

 

 

مسلمانان باید کاملا متحد و منسجم در برابر دشمنان ایستادگی کنند

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با محکومیت توهین به قرآن کریم در سوئد، گفت: مسلمانان باید کاملا متحد و منسجم در برابر دشمنان ایستادگی کنند تا هیچ دولت و گروه و شخصی به خود اجازه توهین به مقدسات اسلامی را ندهد. کشور سوئد با صدور مجوز قرآن سوزی، ماهیت حقیقی خود را به جهانیان نشان داد.

 

اشتری در ادامه با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان وظیفه همگانی است، گفت: انشاءالله با قدرشناسی از این افراد بتوانیم در انتقال مفاهیم و ارزش های والای نظام اسلامی موفق باشیم.

 

رشادت بسیجیان در مقابله با فتنه ها

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه شاهد رشادت بی نظیر نیروهای بسیجی و انتظامی و امنیتی در مقابله با اشرار و اراذل و نیروهای اجیر شده استکبار جهانی در فتنه اخیر بودیم، گفت: طبق شنیده های بنده و البته اخلاصی که در چهره اهالی و بسیجیان مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک مشاهده می کنیم، نمازگزاران این خانه خدا در خط مقدم مبارزه با دشمنان و ضد انقلاب بودند.

 

بنا بر این گزارش، عارف هداوند نیز در سلسله نشست های جهاد تبیین که در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک برگزار شد با خیر مقدم به سردار حسین اشتری، گفت: سردار اشتری جزو فرماندهان جان بر کف و انقلابی و ولایت مدار و شجاع بودند که با مدیریت خود و اطاعت از مقام معظم رهبری در مقابه قاطع با فتنه 1401 بسیار، موفق عمل کردند.

 

برگزاری مستمر جلسات جهاد تبیین در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ویژه احباب الحسین (ع) مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک تهران در ادامه با بیان اینکه جهاد تبیین از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است، گفت: اهالی بسیج و هیئت امنا و امام جماعت این مسجد (آیت الله سید مجتبی بدری) همیشه در اندیشه عملیاتی کردن مطالبات و فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستیم و در همین راستا موضوع برگزاری جلسات جهاد تبیین را طراحی کردیم و تاکنون چندین نشست با حضور شخصیت های برجسته سیاسی و نظامی و فرهنگی کشور در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک برگزار شد.

 

عارف هداوند ادامه داد: انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می دهد و دسیسه استکبار جهانی و فتنه انگیزی منافقین و سلطنت طلبان و سایر گروهک های تروریستی، خللی در حرکت عظیم و گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد نمی کند.