همکاری ستاد کانون‌های مساجد با بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره سرود/ تولید ۱۳ آلبوم با موضوع ایثار و شهادت
همکاري ستاد کانون‌هاي مساجد با بنياد شهيد و امور ايثارگران درباره سرود/ توليد ۱۳ آلبوم با موضوع ايثار و شهادت
معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور خبر داد:

همکاری ستاد کانون‌های مساجد با بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره سرود/ تولید ۱۳ آلبوم با موضوع ایثار و شهادت

مقدم از همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با بنياد شهيد و امور ايثارگران در موضوع سرود خبر داد و گفت: با احتساب توليد حداقل چهار اثر در هر استان بيش از ۱۳۰ قطعه سرود توليد و در قالب ۱۳ آلبوم جمع‌آوري مي‌شود.
شناسه خبر : 49773 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مهدی مقدم» با اشاره به اتفاقات جدید حوزه سرود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: در پی تفاهم و همکاری واحد سرود معاونت فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با هماهنگی اداره ادبیات، شعر و موسیقی معاونت هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت سرود بچه های مسجد برای تولید آثار در حوزه ایثار و شهادت به کار گرفته می شود.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: بنابر این تفاهم در هر استان حداقل چهار اثر سرود با موضوع ایثار و شهادت و مضامین مرتبط با شهدا تولید می شود.

 

مقدم با بیان اینکه دستورالعمل تولید این سرودها به همه استان ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: در صورت احصای ظرفیت همه استان ها بیش از ۱۳۰ قطعه سرود تولید و در قالب ۱۳ آلبوم جمع‌آوری می شود و در اختیار همه گروه های سرود کشور برای اجرا قرار می گیرد.

 

منبع: شبستان