امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین (ع) بود
امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین (ع) بود

امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین (ع) بود

حجت الاسلام و السملمین دلریش گفت: امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین (ع) بود لذا باید پیرو سیره و عمل امام حسین(ع) باشیم.
شناسه خبر : 1279908 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزاشر خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی، ۳۰تیر ماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، گفت:امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین (ع) بود لذا باید پیرو سیره و عمل امام حسین(ع) باشیم و اگر می خواهیم جامعه به سمت هدف اصلی قیام امام حسین(ع) حرکت کند باید به این مسئله توجه کنیم.

وی افزود: ملاک برتری جوامع  و امت ها برپایی امر به معروف و نهی از منکر است و مسئله امر به معروف و نهی از منکر تماماً شرافت و خصلت امت اسلامی است،

حجت الاسلام دلریش ادامه داد: اصلاح جامعه بر محور امر به معروف و نهی از منکر است و جامعه اسلامی باید نسبت به منکرات دغدغه مند باشد و برای از بین بردن آنها گام بردارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر فقط در حجاب و عفاف خلاصه نمی شود و همه منکراتی که در جامعه رخ می دهد را شامل می شود.

وی افزود: مردم باید در سایه قانون با مطالبه گری مسئله واجب عینی، امر به معروف و نهی از منکر را اجرایی و در جامعه گسترش دهند تا خانواده ها آسیب کمتری از این موضوع ببیند.

پایان پیام/ 566