اهانت به قرآن کریم نشانه‌‌‌‌ای از جهالت فرهنگ غرب است
اهانت به قرآن کریم نشانه‌‌‌‌ای از جهالت فرهنگ غرب است

اهانت به قرآن کریم نشانه‌‌‌‌ای از جهالت فرهنگ غرب است

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: جهان غرب با وجود ادعای روشنفکری دارای ذهنی مریض بوده و اهانت به قرآن کریم نشانه جهالت و ضعف تفکر غرب است.
شناسه خبر : 1279919 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، ۳٠ تیرماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، گفت: جهان غرب با وجود ادعای روشنفکری دارای ذهنی مریض بوده و اهانت به قرآن کریم نشانه جهالت و ضعف تفکر  غرب است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ماه محرم گفت: با برگزاری عزاداری برای امام حسین (ع ) نهضت امام حسین زنده مانده است و  از زمان پیامبر و امامان معصومین برای امام حسین(ع) مجالس عزاداری برپا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد:  برپایی همایش جهانی شیرخوارگان حسینی نشانه مظلومیت ابا عبدالله‌الحسین است.

وی ادامه داد: امسال پیش بینی می شود بیش از  ۵۰۰هزار نفر از مرز تمرچین به سفر فرهنگی، سیاسی اربعین بروند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه سخنان خود گفت:  مسئله امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام امام حسین(ع) بوده و نباید  بگذاریم این مسئله در جامعه اسلامی کم اهمیت شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ۵مرداد سالروز برپایی اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در تهران در سال ۵۸ به دستور امام خمینی، اظهار کرد: نماز جمعه عملی مهم و متفاوت از سایر نمازها است.

پایان پیام/ 566