بیشترین ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نقده
بیشترین ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نقده

بیشترین ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نقده

رضایی گفت: ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان در هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی آغاز شده، که شهرستان نقده با حضور فعالان قرآنی درکانون امام جعفر صادق(ع) ، بیشترین ثبت نام را در این مسابقات انجام دادند.
شناسه خبر : 1279777 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: مسابقات قرآنی «مدها متان» با هدف(طرح ملی مسجد، پایگاه قرآنی)در هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی  در حال برگزاری است ;i که شهرستان نقده با حضور فعالان قرآنی درکانون امام جعفر صادق (ع)، بیشترین ثبت نام را در این مسابقات انجام دادند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، اذان، حفظ کل، مکبری، ‌قرائت نماز، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع)، حفظ جزء ۳۰ و استعدادیابی برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: تجمع فعالان قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نقده در کانون امام جعفر صادق(ع) برای شرکت درشانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی‌ مدهامتان با استقبال بیش از 10 کانون فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: مقاطع سنی کودکان شامل رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان شامل رده سنی هفت تا ۱۶ سال و جوانان شامل رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در این دوره از جشنواره مدهامتان از یکم اردیبهشت آغاز شده و تا پایان تیر ماه سال‌جاری ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان جهت اطلاع و شرکت در مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

 

رضایی در ادامه سخنان خود  گفت: با توجه به اینکه در زلزله‌های اخیر برخی مساجد روستایی و شهری در مناطق محروم شهرستان خوی دچار آسیب شده به هم دلیل مسجد آقاابراهیم این شهرستان به عنوان کانون ثبت نام فعالان قرآنی انتخاب شده است ولی در این راستا  در شهر فیرورق دو مسجد ولیعصر و امام حسین (ع) در حال ثبت نام هستند.

پایان پیام/ 566