اجرای برنامه های متنوع و جذاب کانون طلایه داران نور قم ویژه طرح اوقات فراغت
اجراي برنامه هاي متنوع و جذاب کانون طلايه داران نور قم ويژه طرح اوقات فراغت

اجرای برنامه های متنوع و جذاب کانون طلایه داران نور قم ویژه طرح اوقات فراغت

احمدي با بيان اينکه کانون فرهنگي هنري طلايه داران نور براي مقاطع مختلف سني برنامه ريزي دارد، گفت: اين کانون در اوقات فراغت برنامه هاي مختلفي را برگزار مي کند که با استقبال گسترده مواجه شده است.
شناسه خبر : 49757 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم: «فاطمه احمدی» با اشاره به سابقه فعالیت 13 ساله کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور گفت: این کانون از سال 1389 فعالیت خود را در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) آغاز کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور با اشاره به استقبال گسترده از فعالیت های این کانون گفت: بیش از هزار نفر به صورت متغیر از برنامه های کانون بهره مند می شوند که از این تعداد 710 نفر در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه این کانون برای مقاطع مختلف سنی برنامه ریزی دارد گفت: در اوقات فراغت برنامه های مختلفی در حال برگزاری است از جمله برنامه های معرفتی شامل خداشناسی، تاریخ اسلام، دوره های اعتقادی،  احکام و اخلاق و ... که با حضور خانم دکتر دلاور از اساتید حوزه همراه با پرسش و پاسخ برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور به کلاس های قرآنی به عنوان دوره های ویژه و پرطرفدار کانون اشاره کرد و گفت: کلاس های مختلف قرآنی برای مقاع مختلف سنی داریم که مورد توجه ویژه اعضای کانون است.

 

وی ادامه داد: برگزری کلاس های حفظ قرآن در سه مقطع سنی همراه با برگزاری کلاس های تثبیت، کلاس های صوت و لحن و تجوید، تدبر در قرآن، روخوانی، قصه های قرآنی، قرائت و روخوانی و... از جمله کلاس های قرآنی کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور است.

 

احمدی همچنین به کلاس های ورزشی اشاره کرد و گفت: کلاس های ژیمناستیک، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، کاراته و دفاع شخصی، دارت و ...از جمله برنامه های ورزشی کانون در ایام اوقات فراغت است.

مدیر کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور همچنین با اشاره به  استقبال بانوان از کلاس های هنری کانون افزود: طراحی و نقاشی، طراحی روی سفال، گلدوزی، خیاطی، میلبافی و... از جمله کلاس های هنری این کانون است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از سال 1390 کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور به عنوان کانون تخصصی مشاوره معرفی شد، گفت: یکی از مباحث پررنگ و شاخص کانون بحث مشاوره است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور ادامه داد: مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج، برگزاری کارگاه های دخترانه و مادرانه و برگزاری مشاوره برای تمام مقاطع سنی به صورت تخصصی بخش مهمی از برنامه های این کانون است.

 

احمدی با بیان اینکه حتی از راه های دور نیز برای استفاده از برنامه های کانون استقبال داریم یادآور شد: هرچه تنوع کلاس ها برای گروه های مختلف سنی در کانون ها بیشتر باشد قطعا جذب بیشتری هم خواهیم داشت و همین موضوع باعث پرشور تر شدن صف های جماعت در مسجد فاطمه الزهرا(س) شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های عام المنفعه و خیریه کانون اشاره کرد و گفت: حضور در منزل نیازمندان و شناسایی این خانواده ها، تهیه بسته های معیشتی، جهیزیه، سیسمونی، از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری طلایه داران نور ادامه داد: همچنین کمک به کانون هایی که بضاعت تهیه برخی اقلام را ندارد از دیگر برنامه های این کانون است به عنوان مثال اخیرا 10وسیله برقی مازاد کانون شامل دستگاه فکس، کامپیوتر، پروژکتور و ... را به کانون های نیازمند اهدا کردیم.