آزمون مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان برگزار می شود
آزمون مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات مدهامتان برگزار مي شود

آزمون مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان برگزار می شود

آزمون مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان در روزهاي 28 تا 31 تير برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49645 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، آزمون مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان در رشته هاي مفاهيم قرآن کريم، حفظ جز ۳۰ و معارف اهل بيت عليهم السلام در روز‌هاي ۲۸ تا ۳۱ تيرماه از طريق سامانه بچه‌هاي مسجد برگزار مي‌شود.

 

نزديک به ۸۹۰۰ نفر از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد براي شرکت در اين رشته ها ثبت‌نام کردند. اين افراد براي شرکت در مسابقات بايد در پروفايل خود از مسير فعاليت‌هاي من وارد قسمت آزمون‌ها شده و با ورود به سامانه آموزش‌هاي الکترونيک در اين آزمون ها شرکت کنند.

 

پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان در رشته‌هاي قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، قرائت تقليدي، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰ و مفاهيم قرآن، اذان و مکبّري و معارف اهل بيت عليهم السلام از ابتداي ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده و تا پايان تيرماه ادامه خواهد داشت.  

 

اين دوره با استفاده از نقطه نظرات فعالان قرآني طرح‌ريزي شده و از‌جمله ويژگي‌هاي آن مي‌توان به اضافه شدن بخش استعداديابي ويژه کودکان زير ۷ سال و نوجوانان و همچنين ايجاد پيوند ميان جلسات سنتي قرآن کريم مساجد و مسابقات قرآني مدهامّتان و توجه ويژه به توليدات هنري اشاره کرد. ‏