آغاز آزمون شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی
آغاز آزمون شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی

آغاز آزمون شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی

آزمون مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های مفاهیم قرآن کریم، حفظ جز ۳۰ و معارف اهل بیت علیهم السلام از امروز و از طریق سامانه بچه‌های مسجد آغاز شد.
شناسه خبر : 1279637 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد: آزمون مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های مفاهیم قرآن کریم، حفظ جز ۳۰ و معارف اهل بیت علیهم السلام روز‌های ۲۸ تا ۳۱ تیرماه از طریق سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

 

بنابر این گزارش، نزدیک به ۸۹۰۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در این رشته ها ثبت‌نام کردند. این افراد برای شرکت در مسابقات باید در پروفایل خود از مسیر فعالیت‌های من وارد قسمت آزمون‌ها شده و با ورود به سامانه آموزش‌های الکترونیک در این آزمون ها شرکت کنند.

 

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰ و مفاهیم قرآن، اذان و مکبّری و معارف اهل بیت علیهم السلام از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

 

این دوره با استفاده از نقطه نظرات فعالان قرآنی طرح‌ریزی شده و از‌جمله ویژگی‌های آن می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان و توجه ویژه به تولیدات هنری اشاره کرد. ‏

پایان پیام/ 9