توجه به بصیرت افزایی اولویت کانون امام صادق(ع) چالوس در محرم
توجه به بصیرت افزایی اولویت کانون امام صادق(ع) چالوس در محرم

توجه به بصیرت افزایی اولویت کانون امام صادق(ع) چالوس در محرم

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: توجه به برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی و تولید محتوای دینی در ماه محرم با استفاده از ظرفیت سخنرانان در مساجد و برنامه های فرهنگی و هنری مساله مهمی است که نباید فراموش شود و در این کانون با قوت این مهم اجرایی می شود.
شناسه خبر : 1279265 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در طول ایام عزاداری ماه محرم، برنامه و رسالت مهمی است که در این دوره برعهده داریم و استفاده از ظرفیت های مختلف می تواند در این بخش ما را به رشد و تعالی برساند.

 

 

وی افزود: توجه به برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی و محتوایی در ماه محرم با استفاده از ظرفیت سخنرانان در مساجد و برنامه های فرهنگی و هنری مساله مهمی است که نباید فراموش شود و در این کانون با قوت این مهم اجرایی می شود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس یادآور شد: مجالس دهه اول محرم با کلام حجت الاسلام سیدعلیرضا دانا استاد حوزه و دانشگاه از قم و با نوای کربلایی محمد شرفی و امیرحسین شریفی از سه شنبه 27 تیرماه به مدت 11 شب در کانون امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: ویژه برنامه روز تاسوعای حسینی هم با قرائت زیارت عاشورا و صرف صبحانه نذری  و نوحه سرایی و سینه زنی همراه با سخنرانی و اقامه نماز برگزار خواهد شد.

 

 

وی افزود: اطعام طعام حسینی هم از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس است که با همکاری مرکز حفظ و نشر آثار فرهنگی و تبلیغی مسجد جامع چالوس اجرایی می شود.

پایان پیام/ 175