انعقاد تفاهم نامه همکاری توزیع برق و کانون های مساجد استان مرکزی
انعقاد تفاهم نامه همکاري توزيع برق و کانون هاي مساجد استان مرکزي

انعقاد تفاهم نامه همکاری توزیع برق و کانون های مساجد استان مرکزی

تفاهم نامه همکاري بين شرکت توزيع نيروي برق و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي منعقد و امضا شد.
شناسه خبر : 49581 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: مرتضی انقانی مسئول ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در جلسه عقد تفاهم نامه بین این ستاد و شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: مساجد به عنوان خانه‌های امن الهی از مهمترین نهاد های اثرگذار در فرهنگسازی و بالندگی کشور به شمار می آیند.

وی افزود: شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از وسیع‌ترین مراکز فرهنگی کشور جهت نهادینه کردن فرهنگ و نحوه صحیح مصرف انرژی به شمار می‌روند.

انقانی ادامه داد: این تفاهم نامه با توجه به رسالت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فراهم کردن اصول شیوه صحیح زندگی اسلامی و همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادها منعقد می شود.

وی اظهار کرد: اشاعه فرهنگ صرفه جویی و رعایت ایمنی در مصرف برق بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شرکت کننده در طرح اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ و مربیان دوره به طور مستقیم و عموم مردم به طور غیر مستقیم، هم ‌افزایی مشارکت و همکاری متقابل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مبنی بر افزایش سطح آگاهی های عمومی، ترویج روش های مصرف صحیح انرژی برای شرکت کنندگان کلاس‌های تابستانی و عموم اقشار جامعه و شناسایی پتانسیل ها و شیوه‌ها و روش‌های اثربخش آموزش مدیریت مصرف انرژی از موارد این تفاهم نامه است.

محمود محمودی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی در این جلسه گفت: پایداری شبکه برق با همراهی مردم در مدیریت مصرف برق محقق می شود.

وی افزود: لازم است ادارات، بخش تجاری و خانگی با استفاده بهینه از روش‌های جایگزین،تنظیم دمای کولرهای گازی روی دمای ۲۴درجه استفاده از دور کند کولرهای آبی، در ساعات اوج بار را جدی بگیرند.

محمودی گفت: امید است بتوان در مساجد و برگزاری کلاس های اوقات فراغت موارد مصرف بهینه را بین کودکان و نوجوانان نهادینه کرد.