مسابقات قرآنی مدها متان محور نشست هم اندیشی با رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت
مسابقات قرآنی مدها متان محور نشست هم اندیشی با رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت

مسابقات قرآنی مدها متان محور نشست هم اندیشی با رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت

مجید خوبی زاده از برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی با رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت، خبر داد و گفت: این نشست در راستای استفاده از ظرفیت این نهاد انقلابی برای حضور حداکثری فعالان و اساتید قرآنی برگزار شد.
شناسه خبر : 1278985 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۳۲

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی با رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت، خبر داد و گفت: این نشست در راستای استفاده از ظرفیت این نهاد انقلابی برای حضور حداکثری فعالان و اساتید قرآنی برگزار شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این نشست مقرر شد تا با همکاری و همراهی اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت از استعدادهای قرآنی که با این نهاد تعامل دارند جهت شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان دعوت شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این مسابقات شناسایی استعدادهای قرآنی و معرفی آنها برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدها متان است.
خوبی زاده اظهار کرد: این مسابقات فرصت بسیار خوبی است تا فعالان قرآنی و اساتید خود را محک بزنند و همچنین راهی برای حضور آنها در مسابقات کشوری است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: تا این لحظه ۲۶۰ نفر از فعالان قرآنی سطح جنوب کرمان در مرحله استانی مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کرده اند که امیدواریم تا پایان فرصت باقی مانده این آمار افزایش یابد.
وی یادآور شد: این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های حفظ جزء ۳۰، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، ترتیل، صحت قرائت نماز، مفاهیم، مکبری، اذان و استعدادهای ویژه در حال برگزاری است.
خوبی زاده عنوان کرد: آخرین فرصت برای شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان ۳۱ تیرماه است بنابراین از فعالان و اساتید قرآنی جنوب کرمان دعوت می کنیم تا از این فرصت باقی مانده برای شرکت در این مسابقات استفاده کنند.

پایان پیام/ 586