عنوان نائب قهرمانی جام شهدای ۱۵ خرداد به اعضای کانون امام علی(ع) نکا رسید
عنوان نائب قهرمانی جام شهدای ۱۵ خرداد به اعضای کانون امام علی(ع) نکا رسید

عنوان نائب قهرمانی جام شهدای ۱۵ خرداد به اعضای کانون امام علی(ع) نکا رسید

افشارزاده گفت: اعضای کانونفرهنگی هنری امام علی(ع) نائب قهرمان استانی مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) شدند.
شناسه خبر : 1278959 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

مجتبی افشارزاده- مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توجه به نشاط و شادابی و سلامت یکی از برنامه های مهم ما در کانون مسجد است و در این راستا برنامه های مختلفی را در طول سال در دستور کار داریم.

وی افزود: توجه به برنامه های ورزشی از برنامه های مهم طول سال کانون امام علی(ع) نکاست و همین امر موجب شده تا در تعالی بخشی این حوزه اقدام شود.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا یادآور شد: کمیته ورزش از ارکان ستاد کانون مساجد است و تلاش داریم تا از ظرفیت مهم فرهنگی و ورزشی برای تعالی کانون استفاده شود.

افشارزاده گفت: بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) نائب قهرمان استانی جام شهدای 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شدند و این بیانگر اهتمام بچه مسجدی ها به همه امور است و نشان دادند که در کنار فعالیت های فرهنگی و ارزشی از سلامت و ورزش غافل نیستند.

 

وی افزود: تشکیل کانون های مساجد تنها یک بستر توسعه خدمات فرهنگی و هنری نبوده بلکه این مراکز به لحاظ مدیریت مردمی و جایگاه و امکانات موجود قادر به ایجاد فرصت های زیادی برای دیگر رشته ها هم خواهد بود که امور ورزشی یکی از این امور است و باید با فضاسازی مناسب به توسعه و پیشرفت بیشتری دست یابیم.

 

پایان پیام/ 175