تجلیل از مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم
تجلیل از مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم

تجلیل از مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم

روحی از تجلیل مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم خبر داد و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته قلم از محمدعلی باقری، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا و فعال در عرصه کتاب و فرهنگ تجلیل بعمل آمد.
شناسه خبر : 1278944 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

مهدی روحی- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: تاریخ کهن متمدن و فرهنگ ساز این سرزمین با قلم و نوشتن همراه است و آنانی که از فرهنگ ما می نو.یسند به راستی بزرگترین خدمت را به ما و آیندگان خواهند کرد.

 

وی افزود: هفته و روز قلم برای تجلیل از اصحاب و ارباب قلم تلنگری برای بزرگداشت نویسندگان است و تلاش داریم تا در این روز با گرامیداشت یاد و خاطره ی اهالی قلم و تجلیل از آثار آن ها، قدردان گوشه ای از زحمات طاقت فرسای آنان باشیم.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با بیان اینکه مراسم تجلیل از مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم، با حضور رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی از اساتید و کارشناسان برگزار شد؛ خاطر نشان کرد: تلاش شد تا در این مراسم بخشی از خدمات فعال فرهنگی در عرصه کتاب و قلم تجلیل شود.

 

روحی گفت: مدیر مسئول کانون زینبیه نکا به مناسبت هفته قلم ده کتاب و دهها مقاله و تحقیق در سطح داخل و خارج از کشور از تالیف شده و این نیروی ارزشی تاثیر فراوانی در عرصه قلم و نگارش داشته است.

 

وی یادآور شد: تلاش برای بزرگداشت اهالی فرهنگ و هنر و نیروهای ارزشی، تلاشی برای نگهداشت فرهنگ ایرانی و اسلامی است که باید همواره در جامعه جاری و ساری باشد.

 

پایان پیام/ 175