ارائه الگوی عینی برای رشد فردی و اجتماعی دختران در کانون های مساجد
ارائه الگوي عيني براي رشد فردي و اجتماعي دختران در کانون هاي مساجد
مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین الملل ستاد کانون های مساجد کشور مطرح کرد:

ارائه الگوی عینی برای رشد فردی و اجتماعی دختران در کانون های مساجد

محمديان در وبينار اختصاصي هــم‌گرايي فعالين حوزه بانوان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان، گفت: نگاه ما در مجموعه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، ارائه الگوي عيني براي رشد فردي و اجتماعي دختران در بستر اين کانون ها است.
شناسه خبر : 49500 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدتقی محمدیان» در وبینار اختصاصی هــم‌گرایی فعالین حوزه بانوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با استناد به آیات قرآن و روایات اسلامی، به  جایگاه والای بانوان در عرصه فردی و اجتماعی، اشاره کرد و گفت: نقش بانوان در جامعه یک نقش تمدنی و تاریخ ساز است زیرا به واسطه الگوی رشد و پرورش که در قالب نهاد خانواده توسط مادران اجرا می شود، خانواده وجامعه شکل می گیرد.

 

مدیر كل هماهنگي امور ستادي، روابط عمومي و بين الملل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: بر همین اساس نگاه ما در مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ارائه الگوی عینی برای رشد فردی و اجتماعی دختران در بستر این کانون ها است. نگاه ما به حضور دختران در مساجد ، برگرفته از نگاه  مقام معظم رهبری  بر اساس نگاه اصیل اسلامی است و نگاه پاریس یا کابل که  نگاه های افراطی به موضوع بانوان هستند، نیست.

 

وی ادامه داد: حضور دختران در کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند زمینه رشد آن ها را در ساحت های جسمی، روحانی، معنوی و اجتماعی را فراهم آورده و زمینه ساز ظهور تمدن اسلامی باشد.  

 

محمدیان در پایان تاکید کرد: شبکه اختصاصی و بومی دخترانه اصفهان برای اولین بار در کشور می تواند الگوی مناسبی را در تجهیز شدن دختران برای مدیریت جامعه و نگاه تمدنی و نسلی ارائه نماید.