اهدای ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی توسط خادمیاران رضوی در خراسان جنوبی
اهدای ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی توسط خادمیاران رضوی در خراسان جنوبی

اهدای ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی توسط خادمیاران رضوی در خراسان جنوبی

دانایی فر گفت: در ‌آستانه فرارسیدن شب یلدا ۷۵۰ بسته مواد غذایی توسط کانون محله ای مصلی و ۴۵۰ پُرس غذای گرم توسط کانون محله ای قائم آل محمد بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 870605 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«یاسر دانایی فر»، مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: به مناسبت شب یلدا و با هدف تامین بخشی از نیازهای این شب باستانی، تعداد 750 بسته غذایی توسط خادمیاران آستان قدس رضوی در استان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این بسته ها به همت کانون محله ای مصلی بیرجند توزیع شده است، گفت: این بسته شامل میوه های شب یلدا، گز، شیرینی و غذای گرم است که امیدواریم بهانه ای برای جمع شدن خانواده در کنار هم و شاد بودن آنها باشد.

 

دانایی فر ارزش ریالی هر بسته غذایی شب یلدا را 80 تا 100 هزار تومان ذکر کرد و افزود: این اقدام با هدف فراهم  کردن یک یلدای رضوی به همت خادمیاران بارگاه منور رضوی انجام شده است.

 

دانایی فر افزود: کانون محله ای ابوالفضلی (مصلی) بیرجند با همکاری دارالایتام حضرت ابوالفضل(ع) در زمینه کمک به نیازمندان و محرومان تاکنون موفق عمل کرده و در تمام مناسبت ها، بسته های حمایتی بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون در ماه مبارک رمضان، بیش از سه هزار و 500 غذای گرم و 700 بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کرده است، بیان کرد: همچنین این کانون، 700 دست لباس به اضافه لوازم التحریر را به اقتضای سن دانش آموزان در مقاطع ابتدایی اول و دوم و دبیرستان توزیع کرده است.

 

دانایی فر گفت: معرفی بیماران نیازمندان به پزشکان خادمیار و خیّرین از دیگر اقدامات مهم کانون محله ای مصلی بیرجند است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین کانون محله ای قائم آل محمد (عج) نیز در آستانه فرارسیدن شب یلدا، ۴۵۰ پرس غذای گرم را بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع کرده است.

 

پایان پیام/ 575