راه‌های افزایش مشارکت مسجدی‌ها در جشنواره قرآنی مدهامتان
راه‌های افزایش مشارکت مسجدی‌ها در جشنواره قرآنی مدهامتان

راه‌های افزایش مشارکت مسجدی‌ها در جشنواره قرآنی مدهامتان

حجت‌الاسلام والمسلمين خداداده با بيان اينکه کار براي قرآن، کار عمومي است، اظهار کرد: بايد با چنين نگاهي براي جشنواره قرآني مدهامتان، برنامه ريزي، طراحي و هدف‌گذاري کرد.
شناسه خبر : 1278418 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین «کمال الدین خداداده» در نشست با مدیران استانی این ستاد که امروز (سه شنبه، ۲۰ تیر) به صورت وبیناری برگزار شد، با بیان اینکه میزان استقبال از جشنواره قرآنی مدهامتان و برنامه های اوقات فراغت کانون ها (طرح ملی «مسجد، کانون نشاط»)، خیلی خوب بوده و روند به رو رشدی دارد، اظهار کرد: هدف گذاری برای جشنواره قرآنی مدهامتان و تلاش برای افزایش حضور اهالی مساجد در این جشنواره، موضوع مهم و ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده افزود: گاهی انجام برخی کارها به منظور هویت سازی به کانون های فرهنگی هنری مساجد لازم است ولی در طول سال باید، کارهای اساسی تر و جدی تر انجام داد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه بر لزوم معرفی فعالیت ها و هویت کانون ها به ائمه جماعات مساجد تاکید کرد و گفت: با این کار می توانید از خدمات مساجد در حوزه های مختلف بهره مند شوید.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کار برای قرآن، کار عمومی است، اظهار کرد: باید با چنین نگاهی برای جشنواره قرآنی مدهامتان، برنامه ریزی، طراحی و هدف گذاری کرد. اگر برای این جشنواره طراحی های عملیاتی نداشته باشیم، قطعا این جشنواره هویت خود را در سطح مساجد پیدا نمی کند. فعالیت برخی از استان ها درباره این مسابقات قرآنی نشان داده که می توان کارهای بزرگ و خوبی انجام داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان یک رزمایش و رویداد مهمی برای ما در طول یک سال است و می توانیم با عملیات مشترک و رفع موانع، اتفاق های بهتری در زمینه این جشنواره، رقم زد

پایان پیام/ 9