رفع مشکل بیمه مدیران مسئول کانون های مساجد با قوت پیگیری می شود
رفع مشکل بیمه مدیران مسئول کانون های مساجد با قوت پیگیری می شود

رفع مشکل بیمه مدیران مسئول کانون های مساجد با قوت پیگیری می شود

شریعتی با بیان اینکه مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی وظیفه مهمی دارند و انقلاب اسلامی بدون مسجد معنا ندارد و نمی توان از انقلاب گفت و از اهمیت مساجد نگفت، گفت: رفع مشکل بیمه مدیران مسئول کانون های مساجد با قوت پیگیری می شود.
شناسه خبر : 1277165 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، غلامرضا شریعتی – نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق مازندران اظهار کرد: مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی وظیفه مهمی دارد و انقلاب اسلامی بدون مسجد معنا ندارد و نمی توان از انقلاب گفت و از اهمیت مساجد نگفت.

 

وی افزود: عدم توجه برخی از مردم و مسئولان و دست اندرکاران نسبت به مسجد است و لذا باید در این بخش مساجد تقویت شود که انقلاب ما با همین مساجد به این جایگاه رسید و جوانان و نوجوانان در سایه مساجد انقلاب را به پیروزی رساندند، جنگ را مدیریت کردند و برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی اجرایی کردند.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اعتقاد داریم که سنگر مقابله با دشمنان، استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی و بچه مسجدی هاست و وزارت ارشاد باید در راستای بودجه فعال ظاهر شود تا حق کانون مساجد داده شود.

 

شریعتی گفت: وزارت ارشاد باید از حق و حقوق کانون مساجد دفاع کند و دغدغه های شما را درک می کنم و امیدوارم با توجه به دفاع شما از ارزش های دینی و معنوی و فرهنگی ، حق و حقوق شما داده شود و در بودجه های فرهنگی دیده شوید.

 

وی افزود: اختلاف نظرها وجود دارد و باید به عنوان ید واحده عمل کرده و روحانی و امام جماعت نماد مسجد و دین ماست و باید عامل وحدت آفرینی باشد و حفظ این جایگاه بسیار ارزشمند است و محور فعالیت ها در مساجد باید امام جماعت باشد.

 

به گفته نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، شفافیت مالی و آرا و نظرات همه ارکان اداره کشور تصویب شد و بهترین مساله برای جلوگیری از رانت خواری، شفافیت است و همه باید با رفتار و ایده ما آشنا باشند و خداوند را بر اعمال خود ناظر بدانیم.

 

وی یادآور شد: شیطان دارای ابزار است و اگر با تصمیم درست بر دشمن و شیطان نائل شویم، می توانیم پیروز باشیم و معتقدیم شفافیت آرا می تواند جامعه و کشور را نجات دهد.

 

شریعتی گفت: در واردات برنج هم با دغدغه جدی وارد شدیم و دولت در سال گذشته 1.5 میلیون تن برنج وارد کرد که توجیح پذیر نیست و تلاش جدی ما در سال جاری است که محصولات کشاورزان خریداری و ازواردات برنج جلوگیری شود و همچنین نظارت بر بازار باید با قوت بیشتری انجام شود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بحث بیمه مدیر مسئولان کانون مساجد هم با قوت پیگیری می شود و از مشکلات جدی ما در کشور عدم اختصاص منابع مناسب است که در سال گذشته مبلغی برای کانون مساجد در نظر گرفته شده بود که تخصیص پیدا نکرد و امیدواریم توسطسازمان برنامه و بودجه به زودی اجرایی شود.

پایان پیام/ 175