کانون های مساجد برای بقا نیازمند اعتبارات مناسب هستند
کانون های مساجد برای بقا نیازمند اعتبارات مناسب هستند

کانون های مساجد برای بقا نیازمند اعتبارات مناسب هستند

حجت الاسلام ساداتی گفت: در زمینه فرهنگ کارها مغفول مانده و در بخش اعتبارات کانون مساجد ضعیف عمل کردیم و دشمن با همه توان از طریق رسانه ها وارد شده و برای کودکان ما هم برنامه دارد و ما از حداقل های امکانات محروم هستیم.
شناسه خبر : 1277174 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام ساداتی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ولمازو گلوگاه، در دیدار مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق مازندران با شریعتی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسالت مدیران در سطح شهرستان مهمو بزرگ است و مسئولیت خطیری برعهده دارند و دشمن با همه توان جنگ احزاب به راه انداخته و در صدد جنگ است.

 

وی افزود: در زمینه فرهنگ کارها مغفول مانده و ضعیف عمل کردیم و دشمن با همه توان از طریق رسانه ها وارد شده و برای کودکان ما هم برنامه دارد و ما از حداقل های امکانات محروم هستیم و دچار شبهه و تحریف شدیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ولمازو گلوگاه یادآور شد: ما وقف انقلاب و نظام هستیم و معتقدیم که با حداقل امکانات باید بجنگیم و مقاومت کنیم ؛ اما به کف جامعه توجه نمی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مشکلات در جامعه فراوان است و انتظار داریم نمایندگان مجلس بیش از همیشه به این امر توجه کرده و برای برون رفت از مشکلات فرهنگی تلاش شود.

 

حجت الاسلام ساداتی گفت: بودجه و امکانات نداریم و همیشه شرمنده و خجالت زده مردم هستیم که همواره گای کار هستند و باید توجه بیشتر به بخش اعتبارات فرهنگی انجام شود که دشمن با همه توان زیرساخت های فرهنگی را از بین برده است و باید تلاش کنیم تا با خوراک مناسب برای مقابله با برنامه های ضدفرهنگی دشمن وارد عمل شویم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ولمازو گلوگاه افزود: موبایل در کنار خدمات ارزنده ای که دارد ؛ آسیب رسان است و باید مراقب باشیم و می توان با تزریق اعتبارات مناسب در بخش فرهنگی از آسیب ها جلوگیری کرد تا فرزندان معتاد موبایل و اینترنت و برنامه های ضد فرهنگی دشمن نشوند.

پایان پیام/ 175