اجرای طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی انصارالمهدی نکا باحضور ۱۰۰ بچه مسجدی
اجرای طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی انصارالمهدی نکا باحضور ۱۰۰ بچه مسجدی

اجرای طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی انصارالمهدی نکا باحضور ۱۰۰ بچه مسجدی

لطفی از افتتاحیه طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا خبر داد و گفت: طرح اوقات فراغت در این کانون با حضور ۱۰۰ بچه مسجدی در حال برگزار است.
شناسه خبر : 1276947 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

عمران لطفی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد و تربیت دینی آن‌ها در قالب اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و ورزشی از اولویت های مهم ما در کانون مسجد است.

وی افزود: هماهنگی و یک‌صدایی دستگاه‌های مرتبط با مسجد می‌تواند کمک کار اثربخش بودن اقدامات فرهنگی در مساجد باشد که انتظار داریم در این بخش دستگاههای فرهنگی همراه و همگام با کانون مساجد حرکت کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا یادآور شد: تربیت نسل جوان با رویکرد مسجد محور و تربیت دینی و در تراز انقلاب اسلامی از اهداف مهم کانون مساجد در طول سال است که در تابستان و اوقات فراغت هم با قوت دنبال می شود.

لطفی از افتتاحیه طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا خبر داد و گفت: طرح اوقات فراغت در این کانون با  حضور 100 بچه مسجدی در قالب برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و.. برگزار شد.

وی یادآور شد: مجموعه ارکان و عناصر دخیل در مسجد باید تلاش کنند تا باتربیت نسل مؤمن و انقلابی زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی شوند و در این بخش کانون مساجد با قوت پای کار است.

پایان پیام/ 175