برگزاری دوره مهارتی «مسجدی وَچون» در کانون شهید مصطفی نوروزی ساری
برگزاری دوره مهارتی «مسجدی وَچون» در کانون شهید مصطفی نوروزی ساری

برگزاری دوره مهارتی «مسجدی وَچون» در کانون شهید مصطفی نوروزی ساری

انصاری نیا از برگزاری دوره مهارتی «مسجدی وَچون» در کانون شهید مصطفی نوروزی ساری خبر داد و گفت: این دوره از کلاس ها با هدف پر کردن اوقات فراغت و آموزش فنی و مهارتی در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1276957 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

محمدجواد انصاری نیا- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی نوروزی مسجد امیرالمومنینن(ع )پشت شفا ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توجه به مهارت در بین کودکان و نوجوانان در فصل تابستان یکی از دغدغه های جدی این کانون است که در همین راستا اقدام به برگزاری کلاس های اوقات فراغت شده است.

 

 

وی افزود: این دوره از کلاس ها به همت کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی نوروزی و با همکاری پایگاه بسیج شهید خیرآبادی برگزار می شود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی نوروزی مسجد امیرالمومنینن(ع )پشت شفا ساری خاطر نشان کرد: توجه به مهارت های زندگی باید از کودکی و نوجوانی در بین فرزندان مان مورد توجه قرار گیرد و کانون مساجد به عنوان پایگاه مهم ارزشی در این راستا با همه توان پای کار است.

 

 

انصاری نیا از برگزاری دوره مهارتی «مسجدی وَچون» در کانون شهید مصطفی نوروزی ساری خبر داد و گفت: این دوره از کلاس ها با هدف پر کردن اوقات فراغت و آموزش فنی و مهارتی برگزار شد.

 

 

وی یادآور شد: برگزاری کلاس های تجوید قرآن، سرود، تئاتر، اوریگامی، ورزش و آموزش تیراندازی و سوارکاری از کلاس های در نظر گرفته در این دوره است که  بین سنین 10 تا 15 سال در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 175