نشست مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی با نوجوانان کانونی
نشست مدير ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي با نوجوانان کانوني

نشست مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی با نوجوانان کانونی

نشست فرهنگي و تربيتي ويژه طلبه هاي نوجوانان تازه وارد کانون فرهنگي هنري حوزه علميه باقر العلوم عليه السلام شهرستان راز و جرگلان، با حضور حجت الاسلام حبيب الله پاکدامن برگزار شد.
شناسه خبر : 49177 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»،  در جمع این نوجوانان که به تازگی پا به عرصه تعلیم و فراگیری مباحث دینی وحوزوی نهاده اند، در خصوص ضرورت رونق مساجد گفت و  با بیان اینکه مسجد، پایه و اساس حکومت اسلامی است، افزود: باید نگاه ما به مسجد نگاه تربیتی باشد یعنی همه آموزش ها اعم از آموزش قرآن، جلسات اخلاق، موعظه و پندها در مساجد برقرار باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه اگر بخواهیم از بُعد اجتماعی هم نگاه کنیم، پایه و محور همه خدمات اجتماعی مسجد است، تأکید کرد: مسجد به عنوان هسته مقاومت فرهنگی، بهترین پایگاه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

 

حجت الاسلام پاکدامن، نگاه تربیتی و اخلاقی و کار تشکیلاتی را محور برنامه های مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مسجد نام برد و به فرصت اوقات فراغت تابستانی اشاره کرد و از طلبه های تازه نفس خواست تا با تلاش بی وقفه و با بهره گیری از این زمان، در این راه، یاری رسان فعالان مسجد و برنامه های مسجدی باشند.

وی با برشمردن برخی  مصداق های فرهنگی و کار های تشکیلاتی، ضرورت برنامه های گروهی و ارتقاء مبانی فکری و اندیشه ای کودکان و نوجوانان را تبیین کرد و مورد توجه قرار داد.

 

پایان/