اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی(عج) نکا
اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی(عج) نکا

اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی(عج) نکا

لطفی از اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی نکا خبر داد و گفت: اجرای کلان طرح یاسر طرحی جهادی برای خدمت رسانی به افراد کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم است که در قالب تیم های جهادی اجرایی می شود.
شناسه خبر : 1276511 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

عمران لطفی – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: خدمات رسانی یکی از برنامه های مهم کانون های مساجد به افراد تحت پوشش است که در همین راستا با هماهنگی انجام شده ارائه خدمت جهادی و رایگان پزشکی " کلان طرح یاسر" در این کانون در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اجرای کلان طرح یاسر طرحی جهادی برای خدمت رسانی به افراد کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم است که در قالب تیم های جهادی اجرایی می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی انصارالمهدی مسجد امام هادی(ع) شهرک سردار سلیمانی نکا یادآور شد: میزبان اجرای کلان طرح یاسر در کانون انصارالمهدی نکا بودیم تا با تلاش برای رفع نیاز نیازمندان در این بخش اقدام شود.

لطفی گفت: تیم پزشکی و دندان پزشکی، چشم پزشکی، طب سنتی و مشاوره با حضور در مسجد و کانون انصارالمهدی نکا خدمات پزشکی مختلفی را به صورت ویزیت رایگان به گروه هدف ارائه دادند.

وی یادآور شد: همه تلاش ما برای دستگیری و رفع نیاز نیازمندان است و ارائه خدمات پزشکی یکی از نیازهای مهم این منطقه بود که به گروه هدف  ارائه شد.

پایان پیام/ 175