مشارکت گسترده بچه های مسجد در برگزاری «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر»
مشارکت گسترده بچه هاي مسجد در برگزاري «مهماني ۱۰ کيلومتري غدير»
سخنگوی ستاد مردمی «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر»:

مشارکت گسترده بچه های مسجد در برگزاری «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر»

زارع گفت: بچه هاي مسجد اعم از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري، پايگاه هاي مقاومت بسيج و هيئت هاي مساجد به صورت خودجوش در برگزاري مهماني ۱۰ کيلومتري غدير مشارکت مي کنند.
شناسه خبر : 49163 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

ساسان زارع در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر که امسال به شکل های مختلف و در قالب مهمونی های کیلومتری در ده ها مرکز استان و شهرستان، کاملا مردمی برگزار می شود، با همراهی و مشارکت موکب های مردمی و نهادهای مردم نهاد اجرا می شود، گفت: امسال نیز رویکرد مردمی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر تقویت می شود و نام و نشان و آرم هیچ دستگاهی در محیط این مراسم نصب نمی شود.

 

سخنگوی ستاد مردمی «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» افزود: وقتی از مردمی بودن یک مراسم سخن می گوییم، قطعا بیش از همه نقش اهالی مساجد و هیئت های مذهبی برجسته می شود. الحمدالله همه نیروهای مسجدی در برگزاری این مراسم، مشارکت خوبی داشته اند.

 

وی اضافه کرد: بچه های مسجد اعم از اعضای کانون های فرهنگی هنری، پایگاه های مقاومت بسیج و هیئت های مساجد به صورت خودجوش در برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر مشارکت می کنند. پیوند میان این مراسم با اهالی مساجد و هیئت ها و نهادهای مردمی، موجب رونق آن شده است و طبق نظرسنجی ها، دست کم بیست و پنج درصد از اهالی این مراکز در مهمانی ده کیلومتری غدیر شرکت خواهند کرد.

 

زارع اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری به عنوان یکی از فعال ترین مراکز مسجدی و مردم نهاد، همانطور که در برگزاری حماسه پیاده روی اربعین حسینی مشارکت خوبی دارند، الحمدالله در برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر نیز مشارکت خوبی دارند.

 

سخنگوی ستاد مردمی «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» ادامه داد: امسال پویش های مختلفی در جریان برگزاری این مراسم باشکوه و بزرگ برگزار می شود که مجموعه ها و نهادهای مردمی به صورت خودجوش در اجرای آنها مشارکت داشته اند.