نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم است
نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم است

نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم است

خیری گفت: نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم بوده و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان عاملی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
شناسه خبر : 1276481 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رحیم خیری، رییس آموزش و پرورش منطقه انزل ارومیه، در مراسم افتتاحه برنامه های اوقات فراغت منطقه انزل که با حضور بهزاد رزاقی، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد کانون های مساجد برگزار شد،  گفت: نقش خانواده ها در برنامه ریزی اوقات فراغت مهم بوده و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان عاملی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. 

وی افزود: متاسفانه امروزه  بیشتر نوجوانان درگیر فضای مجازی هستند و در این راستا اولیا باید دانش آموزان را ملزم به حضور در کلاس‌های اوقات فراغت کنند. 

خیری با بیان اینکه هدف تمام برنامه ها باید آموزش باشد،  ادامه داد: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند، پس نیاز است در این موضوع سرمایه گذاری کنیم.

وی گفت: مسئله اوقات فراغت  به خصوص در مورد جوانان و نوجوانان از حساسیت بیشتری برخوردار است، زیرا این قشر آینده ساز ، هستند و سرنوشت آنها با سرنوشت جامعه گره خورده است.

 رییس آموزش و پرورش منطقه انزل ارومیه با بیان اینکه اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان از بهترين و با ارزش ترين اوقاتی است كه بايستي برای هر روز آن به خوبی برنامه ريزی شود، افزود: برنامه ريزي براي غنی سازی اوقات فراغت بسيار جدی باید گرفته شود.

پایان پیام/ 566