برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» گامی در راستای پرورش هنرمند مسجدی است
برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» گامی در راستای پرورش هنرمند مسجدی است

برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» گامی در راستای پرورش هنرمند مسجدی است

حجت الاسلام کلات پور گفت: ظریف‌ترین احساسات بشری را می‌توان با تئاتر بیان کرد لذا ،برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» گامی در راستای پرورش هنرمند مسجدی است.
شناسه خبر : 1276140 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» در کرمانشاه ، گفت:کارگاه آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» استان کرمانشاه  ۱۶تیرماه جاری با حضور «مهدی مقدم» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشوربه مدت دوروز ( ۱۶ و ۱۷ تیرماه) جاری ویژه هنرمندان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه و در جهت تحقق فلسفه کانون‌های مساجد در تربیت و پرورش هنرمند انقلابی برگزار می‌شود.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود: این دوره ویژه اعضای ۱۴ تا ۳۰ساله کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از اساتید برجسته و هنرمندان شاخص کشوری در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی هنرجویان را همراهی خواهند کرد. 
 
 
حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: این دوره با حضور و تدریس اساتید بزرگ تئاتر کشور در رشته بازیگری پسران «فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه» و در رشته بازیگری دختران «آرزو افشار و مریم کاظمی» ،«سید حسین فدایی» در رشته نمایشنامه‌نویسی» حسین عالم بخش» در رشته کارگردانی و «ساغر لطفی‌نژاد» در رشته تئاتر کاغذی به تدریس می‌پردازند.
 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه اظهار کرد: هدف اصلی این مدرسه  ایجاد ظرفیت هنری و استعدادیابی و انگیزه بخشی است که آن را از جمله وظایف ذاتی برای مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قائل هستیم.

پایان پیام/ 712