مسابقه کتابخوانی «فرزندان ایرانیم» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود
مسابقه کتابخواني «فرزندان ايرانيم» با مشارکت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور برگزار مي شود

مسابقه کتابخوانی «فرزندان ایرانیم» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود

مسابقه کتابخواني «فرزندان ايرانيم» از سوي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و با مشارکت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49088 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مسابقه کتابخوانی «فرزندان ایرانیم» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

کتاب «فرزندان ایرانیم» نوشته داود امیریان، منبع این مسابقه است و علاقمندان طی فاصله زمانی، پنجم تیرماه تا پنجم مردادماه می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 021-96653462 تماس بگیرند یا به سایت اطلاع رسانی شبکه کتابخانه های عمومی شهر تهران به نشانی tlibrary.tejran.ir مراجعه کنند.

 

این گزارش می افزاید، علاقمندان برای دریافت کتاب (متنی و صوتی) با 50 درصد تخفیف از اپلیکیشن کتابراه )با کد تخفیف (ketabemah  به نشانی https://b2n.ir/y76480 و مطالعه رایگان کتاب در کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ایران به نشانی   https://b2n.ir/g36805 مراجعه کنند.

 

یادآور می شود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه باغ کتاب تهران، انتشارات سوره مهر و اپلیکیشن کتابراه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «فرزندان ایرانیم» تالیف داود امیریان ویژه‌ نوجوانان و اعضای باشگاه کتابخوانی 100تایی‌ها، نموده است.