امنیت را در حجاب دیدیم/ما دختران حاج قاسم هستیم
امنیت را در حجاب دیدیم/ما دختران حاج قاسم هستیم

امنیت را در حجاب دیدیم/ما دختران حاج قاسم هستیم

دختران مسجدی کانون فرهنگی و هنری منتظران امام زمان (عج) ارومیه معتقد هستند؛ از وقتی چادری شدیم امنیت را در حجاب دیدیم و چادر باعث اعتماد بیشتر خانواده شده است.
شناسه خبر : 1275966 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۴۰

محیا طالب زاده، عضو کانون فرهنگی و هنری منتظران امام زمان (عج) ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: از وقتی چادری شدیم امنیت را در حجاب دیدیم و چادر باعث اعتماد بیشتر خانواده شده است.

این نوجوان مسجدی افزود: 4 سال است که عضو کانون فرهنگی و هنری منتظران امام زمان (عج)  مسجد خاتم الانبیا هستم و مسئولیت گروه سرود، تزئینات و مربی زبان را دارم.

محیا آقازاده،  دختر نوجوان مسجدی دیگر کانون فرهنگی و هنری منتظران امام زمان (عج) ارومیه گفت: چادر باعث شد که عاشق امام زمان بشیم و ما خودمان را دختران حاج قاسم می دانیم.

این دو دختر نوجوان چادری مسجدی می گویند، ما الان حجاب را به تمام همکلاسی های خودمان در مدرسه توصیه میکنیم و حتی چند نفر هم قبول کرده و الان محجبه شدند.

چادر را شرط حضور در مسجد نکرده‌ایم

مرضیه صالحی، رابط خواهران کانون فرهنگی و هنری محمد رسول الله (ص) نیز به خبرنگار شبستان گفت:  با توجه به اینکه دور اطراف مسجد محمد رسول الله مدرسه زیاد است به مدارس رفته و به خود دانش آموزان مسئولیت دادیم و مجری برنامه ها خود دختران هستند.

وی افزود: بیشتر دختران معتقد هستند که حتما باید چادری بود تا بتوانند در مسجد حضور داشته باشند ولی اینطور نیست و مسجد جای همه دختران هستند و مختصص به قشر خاصی نیست.

صالحی با بیان اینکه 60 نفر عضو کانون فرهنگی و هنری محمد رسول الله (ص) ارومیه هستند، گفت: قبل اغتشاشات حضور دختران پررنگ بود ولی متاسفانه یکم الان کمرنگ شده و بیشتر خانواده ها هنوز ترس در وجودشان دارند.

پایان پیام/ 566