کانونی مسجدی که مهارت آموزی را محور برنامه های اوقات فراغت قرار داده است
کانونی مسجدی که مهارت آموزی را محور برنامه های اوقات فراغت قرار داده است

کانونی مسجدی که مهارت آموزی را محور برنامه های اوقات فراغت قرار داده است

فهیمه برخان گفت: هدف از اجرای برنامه های هنری، مهارت آموزی بانوان و دختران جوان هست تا در اوقات فراغت تابستانی در کنار یادگیری مهارت بتوانند برای خود اشتغالزایی کنند.
شناسه خبر : 1275479 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

فهیمه برخان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی در کانون فاطمیه، گفت: کلاس های آموزش قرآن کریم با محوریت آموزش روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرآن کریم برای سنین کودک، نوجوان و جوان در حال برگزاری است.
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج با بیان اینکه بخشی از برنامه های اوقات فراغت به کلاس های هنری اختصاص یافته، اظهار کرد: یکی از این برنامه ها، آموزش خیاطی به بانوان و دختران جوان است که زیر نظر یکی از اساتید برجسته برگزار می‌شود.
وی ابراز کرد: همچنین در ایام فراغت تابستانی دوره های آموزش قالی بافی و گلیم بافی با حضور بانوان محله مسجد برگزار می‌شود.
برخان ادامه داد: بخشی از فضای فاطمیه به آموزش کلاس قالی بافی و گلیم بافی اختصاص داده شده و چند دار قالی و گلیم با همکاری بسیج راه اندازی شده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج با اشاره به آموزش هنرهای دستی بومی منطقه، ابراز کرد: خوس بافی یکی از هنرهای زیبای دستی بومی منطقه است که به نوعی سوزن دوزی با نخ های مخصوص می باشد و از اوایل تابستان کار آموزش آن آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای برنامه های هنری، مهارت آموزی به بانوان و دختران جوان هست تا در اوقات فراغت تابستانی در کنار یادگیری مهارت بتوانند برای خود اشتغالزایی کنند.

پایان پیام/ 586