مشارکت 300 کانون فرهنگی هنری خراسان رضوی در طرح نذر قربانی
مشارکت 300 کانون فرهنگي هنري خراسان رضوي در طرح نذر قرباني
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

مشارکت 300 کانون فرهنگی هنری خراسان رضوی در طرح نذر قربانی

حجت الاسلام افکار گفت: با مشارکت 300 کانون فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي نيازمندان مناطق محروم و روستائي استان در ايام دهه ولايت و امامت اطعام خواهند شد.
شناسه خبر : 48945 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار از مشارکت 300 کانون فرهنگی هنری در طرح « 50 هزار مسجد ، 5 هزار قربانی » در روز عید قربان و ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه این طرح ملی با مخمریت کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه (س) در حال برگزاری است گفت : در این طرح خدا پسندانه 300 کانون فرهنگی هنری در سطح استان خراسان رضوی بیش از 400 قربانی را اجرا خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاه به اینکه این اقدام ارزشمند به همت خیرین محترم و مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سرتاسر کشور و توسط برنامه سمت خدا و کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه علیها السلام انجام می گیرد، ابراز داشت : این طرح در راستای عمل به سنت حسنه قربانی و با هدف تقویت جریان مبارک خدمت کریمانهاجرائی می شود.

 

گفتنی است در این طرح کانون های فرهنگی هنری متقاضی با مشارکت 20 میلیون ریالی از حمایت 40 میلیون ریالی برای اجرای طرح نذر قربانی برخوردار می شوند.