آغاز رسمی برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی با محوریت مساجد
آغاز رسمي برنامه هاي اوقات فراغت دانش آموزي با محوريت مساجد

آغاز رسمی برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی با محوریت مساجد

برنامه هاي مختلف پايگاه هاي اوقات فراغت دانش آموزي در استان خراسان شمالي با محوريت مسجد وکانون هاي فرهنگي هنري مساجد، به طور رسمي و با برگزاري مراسم افتتاحيه آغاز شد.
شناسه خبر : 48908 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فعالیت پایگاه های اوقات فراغت تابستانی ویژه دانش آموزان با نگاه مسجد محوری و شعار تربیتی «تربیت بدون توقف»  با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، امروز سه شنبه ششم تیرماه، کلید خورد.

 

بر این اساس مراسم افتتاحیه ای  با حضور «محمدباقر باقرپور»،  فرماندار بجنورد، «ابوالقاسم اکبری»، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، «حسین یوسفی»، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز همراهی حجت الاسلام«حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در محل سالن ورزشی آزادی بجنورد برگزار شد.

فرمانار بجنورد  و نیز مدیرکل آموزش و پروش استان در این مراسم بر موضوع توجه به برنامه های اوقات فراغت با محوریت تربیت نیروی خلاق و انقلابی تاکید کردند.

 

تعدادی از نوجوانان شاخص ورزشکار و هنرمند، برخی از فعالیت ها و برنامه های ایام اوقات فراغت از جمله اجرای نقالی شهدا، اجرای سرود و نیز نمایش حرکات ورزشی رزمی و ژیمناستیک  را برای مدعوین و حاضران در سالن معرفی کردند که مورد استقبال و تشویق والدین و مسئولین و دست اندرکاران حاضر قرار گرفت.

 

این مراسم با تقدیر از نوجوانان هنرمند  و ورزشکار حاضر در مراسم  توسط مسئولین، پایان یافت.

گفتنی است، برنامه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد نشاط آفرینی و تربیتی در قالب عنوان «مسجد، کانون نشاط» و طراحی رویداد های رویش، امید و صعود و نیز تربیت مربی، در نظرگرفته شده  و در بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری مسجد در محلات مختلف شهری و روستایی سراسر کشور، از ابتدای تیرماه آغاز تا نیمه دوم  شهوریور ماه ادامه خواهد داشت.

پایان/